Friday, June 4

Viimane koolipäev

Kuidagilt veider oli täna aktusele minna. Samas oli tuju kuidagilt hea ja eriliselt pidulik, sest jällegi üks aasta saab läbi, aina rohkem on käega katsutav gümnaasiumi lõpetamine, kuigi-kuigi kaks aastat veel. Mul on hea meel, et 10nda klassi lõpetasin positiivselt - enamus viitega, järgmisel aastal proovin veel rohkem pingutada. Arvestades kõike seda, mida ma kooli kõrvalt teinud olen, pole miskit muud kui rahul olla ja kuidas veel.

Ma olen selle aastaga nii palju kogenud, nii palju asjades selgusele jõudnud. Heehee, täielik üllatus oli mulle, et sain ka päris suure preemia kooli poolt, nimelt iga aasta antakse välja kaks või üks preemia nö parimale õpilasele või kes on koolielus üsna aktiivne. Lisaks sellele sain veel autasustatud, hea tunne on, kui keegi minu tegemisi ka väärtustab. + nii mõnus oli jagada selle õppeaasta viimaseid koolilehti :)

Nänänäää :)
Udukogud jälle... ah las olla

1 comment:

  1. beauty as always :)

    but this last photo aii...this smile (inlove)
    I have no words to describe you ))

    ReplyDelete