Sunday, March 20

done looking for the critics cause they´re everywhere


Mõtlesin, et tahaksin millestki kirjutada. Nüüd on pea mõtetest tühi, mh! aa.. võib-olla tahtsin seda öelda, et saan Hispaaniasse! Hurray! Kõik meie videogrupist saavad, veel suurem HURRAY! Mul on tõesti nii hea meel, et õpetajad tegid sellise otsuse ning otsustasid meid kõiki saata. Olen nii tänulik, sest meie koostöö sujub nii hästi, oleme palju vaeva näinud, kõik koos.

Seda videot ma veel ei näita. Igastahes mitte enne, kui subtiitrid on all... vist. Me ei tahtnud seda lühifilmi teha ainult Comeniuse projetki jaoks. Tahtsime, et filmi mõte väljerändest oleks miski, mis pakuks huvi ka eestlastele. Enamasti räägime videos ikka eesti keeles, kuid inglise keelseid klippe on kaa vahel. Sellepärast läheb täiendamisega veel aega. :)

Kaart emmele sünnipäevaks

Kõigile neile, kes nüüd kodus nädal aega puhkavad, soovin ma mõnusat ajaveetmist. Minu jaoks on viimane veerand ehk kõige raskem ja toimekam, eks muidugi see näha ole, kuid siiski. Reis, uurimistöö, eksamid, kooliteater, kevadpidu ja nimekiri võib lõpmatuseni jätkuda! Teistelegi  tundub justkui viimane aeg end käsile võtta, eks ju?

Nagu veerandi lõpule kombeks, ilmub ka meie koolileht. Järjekorralt juba üheksas leht sisaldab:
  • intervjuu õpetajaga Ülle Vihm;
  • valentinipäeva ball;
  • Comeniuse projekt Iirimaale;
  • millega tegeleb endine 12. klass;
  • ja muud huvitavat
In addition:
  • mida arvati matemaatika- ja loodusainete päevast;
  • millised pisemad üritused 3. veerandil toimusid;
  • millal toimub lahtiste uste päev;
  • miks puudub tualettides tihti kätekuivatuspaber;

    LOE EDASI SIIT: http://opilasesindus.tsirgu.eu/loe-lehti.html

    12 comments:

    1. Edu sulle viimase veerandi toimetamistega!
      MA olen ka üliõnnelik, et me kõik saime hispaaniasse. Super diim olete!
      Kaart on ka hästi nunnu :)

      ReplyDelete
    2. Aivi, edu on vaja! Tahaks nii juba minna, kogu aeg mõtlen sellele - meil saab lõbus olema, eks nii?

      ReplyDelete
    3. Just kuulasin seda laulu, kust see lause pärit, nii hea lugu lihtsalt :)
      Sa kirjutasid, et viimasel ehk siis varsti algaval veerandil ootavad sind ees eksamid. Teed vene keele ja keemia eksami? :)

      Päikest!:)

      ReplyDelete
    4. Kas te olete järgmine nädal kooliteatrite festivalil Kallaveres? :D

      ReplyDelete
    5. Kadri - vene keele ja keemia? Mul 11. klassi lõpetamine ees, seega teen geograafia eksami sel aastal + uurimistöö võtan võib-olla eksamina.
      Kats - kooliteatrite festivalil oleme 1. aprillil Valgas. :)

      ReplyDelete
    6. Meie koolis nii, et sel aastal (ma ka 11klassis ju:D) saab ära teha keemia ja vene keele (need, kes valinud on)ja eelmisel aasta st 10-nda lõpus tegime ära geograafia, sellepärast küsisingi :)

      ReplyDelete
    7. Sa tundud mulle väga huvitav inimene ning mul on hea meel lugeda, et sul läheb hästi. Paistad üldse õnnelik inimene olevat. :) Ometi on mul veidi n-ö konstruktiivset kriitikat sulle, kes sa ajakirjanikuks soovid saada.

      Eesti keeles pole küsisõna "kuna" - selle asemel kasutatakse teadupärast siiski "kunas" või "millal".

      Samuti tuleks kasutada ainsust selle lause puhul: "millega tegeleb endine 12. klass", sest klass on siiski ainsuses nimisõna, "tegelevad" sobiks juhul, kui lause oleks "millega tegelevad endise 12. klassi õpilased".

      Mulle meeldib, kui mind parandatakse, samal põhjusel kirjutan sullegi - ära end solvatuna tunne, sest see pole üldse nii mõeldud. :)

      ReplyDelete
    8. Anonüümsele: hehe, ma ei solvu - mulle konstruktiivne kriitika meeldib. Väga hea, kui keegi kolmas oskab märgata vigu, sest endale tundub tihti, et nüüd ei peaks küll midagi enam valesti olema.
      ...ja aitäh Sulle ilusate sõnade eest! ;)

      ReplyDelete
    9. Hästi lahe oleks, kui kooliteatrite festivalil te võidaks. Ja meie Kallaveres ka võidaks:D Siis ma saaks näha Teie etendust ja Teie meie oma. :)

      ReplyDelete
    10. Väga lahe oleks!! Mis vanusegrupis Sa oled? :)

      ReplyDelete
    11. mmm... me oleme keskkooli omas:)

      ReplyDelete