Monday, March 7

...eelmise pealkirja järg

Palju otsuseid? jaa...
Kirjandusraalist ma juba paar postitust tagasi rääkisin. Kuid sellest, et teeme koolis uurimistööd, pole ma veel ilmselt rääkinud.

Minu uurimistöö teema mõte seisnes säästlikus eluviisis. Alateemana tahtsin võtta riiete taaskasutuse ja teha loov-praktilise uurimistöö, kus lõpuks teen ümber ise mingisuguse riideeseme, näiteks ostan mõnest pulstipoest särgi ning tikin peale kodukoha ilusa mustri, kujundan ümber, etc. Väga huvitav teema minu jaoks, olen seda juba ka  alustanud.

Täna tehti mulle aga ettepanek, et võtaksin Ellen Niidu endale uurimistöö teemaks. Esiteks, oleks mul palju vähem tööd, teiseks, oleks see ikkagi loov-praktiline uurimistöö. Ma ei tea. Ma hakkasin täna sellele päris tõsiselt mõtlema. Tõesti, väga suur töö on juba sellel kodulehel taga, pealegi tuleks vaid teksti juurde kirjutada. Ma arvan, et see on ikka väga hea teema ja kaldun rohkem Ellen Niidu poole. :D Vahel peab enda elu kergemaks ka tegema. :)

Nii raske on, kui tegelikult sellised ettepanekud tulevad. Samas saab lihtsama vastupanu teed minna, samas on raske alustada uut tööd, kui oled millegagi juba alustanud. Pealegi, säästva eluviisi teema, rõivaste taaskasutus on südamelähedane teema. SAMAS on Ellen Niit ka mulle juba südamelähedaseks saanud. :)

Kolmapäeval lähen Nakatule meedialaagrisse. Päris kaua aega mõtlesin, et kas lähen või ei lähe. Siiski otsustasin minna. Ma arvan, et ma jääksin päris paljust ilma, kui ma ei läheks. Pole ammu kusagil koolitusel käinud. Mõnedki teavad, et kommunnikatsioon ja ajakirjandus huvitavad mind, plaanin ehk midagi sellist ka õppima minna. See koolitus oleks jälle nagu kirss tordil. aga jah, eks näis, mis saab. :)

Nüüd, kui olete lugemisega siiamaani jõudnud, tahaksin ma eelkõige rääkida Tsirguliina Keskkooli noortega, kooliga seonduvate inimestega jne jne. Neljapäeval tuleb meie edasilükatud valentinipäeva ball. kultuurimajas . Lükkasime selle edasi seoses külmapühadega aga ära ka ei tahtnud jätta.


Sel korral ei ole lihtsalt tavaline disko. Tahtsime proovida midagi uut. Valentinipäeva balli. Jaa - balliga kaasnevad tavaliselt uhked kleidid ja ülikonnad... aga ära kohe ära ehmu, et peab olema ei tea milline ballikleit nüüd. Sa võid tulla ju lihtsalt pidulikes riietes. Sellepärast, et pole ballikleiti, ära nüüd tulemata küll jäta. Jääd ju jälle ühest seiklusest ilma. Tule ja vaata, mis me teeme. Lahe noortebänd tuleb ka pealegi, oleme palju vaeva näinud, et pidu tuleks hea. Teed headmeelt meile, kui tuled kohale. :)

Vist nüüd kõik, ilusat õhtut! :)

No comments:

Post a Comment