Saturday, March 12

Meediakoolitus @ Nakatu


Võtsin siiski osa meediakoolitusest 9.-10. märtsil. Ma vist rääkisin ka sellest, et ei tahtnud koolist alguses puududa + mõned põhjused veel. Ei kahetse üldse, et ikkagi läksin, olen nii rahul. Olen varemgi ühelt meediakoolituselt osa võtnud... sellest hoolimata õppisin nii mõndagi juurde.

Meie koolitajaks oli endine Kroonika peatoimetaja Ingrid Veidenberg (endine Tähismaa). Super lahe inimene ikka! Lubas minust Eesti parima ajakirjaniku teha. :D


Esimesel päeval pidin vahepeal koolituselt öra käima. Pärast tutvustamist jooksingi auto peale, kooli, tegime Timoga ettekande õpilasesinduse, koolilehe ja - raadio tööst (esitlust ilustas hiljem vide, mille paar päeva tagasi ka üles laadisin) ning põrutasin Nakatule tagasi - vot, vahel ikka saan mitmes kohas korraga olla!

Tegin hästi palju põevaid märkmeid aga millest siis veel rääkida? Ingrid jagas igasuguseid mõtteid enda ajakirjanikutööst, arutelud olid alates uudistest kuni televisioonini välja. Õppisime tegema uudist ja pressiteadet. Pikemalt tuleb artikkel kindlasti koolilehes.

Päeva lõpuks tegin ise pressiteate koos koolitusel osalenud rahvaga abiga. Näiteks on see üleval siin:  http://www.valgamaa.ee/index.php?rub=10&srub=46&art=2622&map=13


Esimese päeva lõpus pidime tegema  ise ajalehe. Meid jagati kaheks grupiks. Minu grupp pidi tegema kollase ajalehe. Loomulikult tuli see kollane...kohe vägagi kollane.

Kadri ja Marili üllatus

Kuna õhtul pidi Timo ka meie seltskonnaga ühinema, lasin tal läpaka kaasa võtta. Emps ütles, et mul on kaks pakki ka tulnud, et paneb need ka kaasa. Mul oli nii suur üllatus. Tõepoolest.

Tõnu saatis mulle meie lemmiku lõhna :D

Ingrid ütles, et ajakirjaniku elu on äärmisel põnev. Minu arust ka. Lisaks rääkis ta veel sellest, et on üks kord elus enda ajakirjaniku tööd vihanud, sest ta ei teadnud, kuidas intervjuueeritav temasse suhtub. Kas vastab ainult jaa-ei-võib-olla või ehk pikemalt - sest selliseid on olnud üpris palju.

Meie seltskond

Hästi oluliseks pidas ta veel seda, et ühel ajakirjanik peab endale tugeva selgroo kasvatama. Väga tugev inimene peab olema. Kuid tugeva selgroo kasvatavad kogemused. "Sest mis üks väike kärbes ikka saab meedias ära teha - traktor sõidab ikka üle," naeris Veideberg.

Teise päeva lõpus intervjuueerisime enda kõrval istuvat inimest. Mul oli au Siiriga seda intervjuud teha. :D Kui ta küsis minu unistust, siis ütlesin, et üks minu unistustest seondub tuleviku tööga  küll. Tahaksin olla mõne ajakirja peatoimetaja või teha üldse enda ajakirja. Tema aga ütles, et ta otsib praegu Tankla lehte enda kõrvale vanemtoimetajat, sest tal koormus natukene suureks läinud. Kahtlemata ja mõtlemata, olin kohe nõus! Happy meee, sain töö! :)


Olin Nakatul esimest korda. Suurepärane koht ikka! Minu toa aknast oli hämmastav vaade. Hommikul lehvitasin lehmakestele (olid vist, vaatasin ilma prillideta - seega võin rängalt eksida, sest hommikul nägin enda akna all kaelkirjakut, mis oli hoopis mingi rauakolakas), kes kaugel mäe otsas midagi nosisid.

Vaheajal lähen uuesti Nakatule - majanduslaagrisse! Ei jõua ära oodatagi. Jap, see on see "Talvemajandus", mis nüüd edasi lükati. Tule osalema... kuid loe enne: WWW.TALVEMAJANDUS.WORDPRESS.COM


Selline koolitus siis. Pärast koolitust läksin Valentinipäeva ballile. Õnneks jõudsime koju mingi kella 16.00ks, siis sain rahulikult riideid vahetada. Järgmises postituses räägin ballist pikemalt.

Dreams come true... slowly, but still!

Hehe, tahtsin ühest asjast lõppu veel kirjutada tegelikult. Mul on hea meel, et minu blogi kujundamise uuendus on andnud teistele ka mingisuguse pisiku külge. Käin ja vaatan enda tuttavate blogisid - põhimõtteliselt saangi öelda, et kõigil on samuti mingisugune uuendus toimunud. Suht naljakas aga mul on hea meel, et sellise tõuke andsin. Muutused on mõnusad.

1 comment:

  1. jee, said ilusa tunnistuse ka (hehe) :D
    muideks, kas minu tunnistus on sinu käes?

    ReplyDelete