Monday, March 28

Melon


Super magus melon ikka, nämm. Reedel kooliteatrite festival. Kell 12.00. Esinen kahe näidendiga. Olen alguses mustlane, siis kunksmoor. Ma loodan, et meil läheb hästi. Peab minema.

Peaks lõpetama meloni söömise. Kurk kipitab. Järgmine nädal Hispaaniasse. +20 kraadi, sounds good. Koolis on jälle imelik olla... kui väga mulle ikka vaheajad meedlivad.Uurimistöö edeneb, super. 19. aprill on eelkaitsmine, mitte eriti super.. aga saan hakkama.

Hehe, eelmisel nädalal võtsin osa talvemajanduse laagrist. Põnev, motiveeriv, palju uusi teadmisi - see mulle meeldib. Andres Arraku esitlus oli rohkem kui hea. Esimese päeva õhtul käisime ühe seltskonnaga vahepeal ära, et Sofi Oksaneni "Puhastust" teatrisse vaatama minna. Võiksin sellest etendusest täitsa eraldi sissekande teha. Olen siianii pehmelt öeldes v a i m u s t a t u d .

Teadsin, et buss väljub kooli juurest 17.10, kui kell oli 17.00 siis helistati mulle ja küsiti, kus ma olen. Loomulikult olin ma veel kodus!! Assssaaa, kuidas ma siis jalgadele valu andsin. Tunnen ennast nii ebamugavalt lihtsalt, kui keegi peab minu järele ootama. Ma imestan, et ma ei kukkunud, sest rahulikult kõndides ma alati libisen, tihti äärepealt kukun. Veider.

Melon rändab nüüd tagasi külmkappi, yup! :)


No comments:

Post a Comment