Friday, January 13

Minu õnnepurk


 Meil oli täna kooli garderoobis veeuputus, hah! Homme lähen taas mälumängule, Tabiverre, haah x2. Pidin täna noortekat valvama minema, aga siis lõpuks plaanid muutusid, sest Siki sai ise noortekas olla.

Meisterdasin Sergei Laurale täna kaardi, tal on sünnipäev. Loen blogisid ja vaatan videosid... ja nii see aeg lähebki.


Ma polegi veel postitust teinud ühest kindlasti läbi aegade lahedamast jõulukingitusest üldse! Liina kinkis mulle jõuludeks armastuse-, õnne- ja naerupugi, so cool! Hoian ennast iga päev tagasi, et ei võtaks rohkem kui ühe sildikese... Oiijah kui armas Sa mul Liina oled! Täna polnud Sind koolis ja kohe oli midagi puudu. Ma loodan, et Sul läks võistlustel hästi!!!

 Super nunnud detailid
 ... ja hingele pai, kui päevas vähemalt ühe jutukese loetud saab

No comments:

Post a Comment