Wednesday, January 11

OOTD 11.01 Salatirohelne


OOTD 11.01 salatiroheline. Kandsin täna juba ammu-ammu Zarast ostetud salatirohelist džemprit, mille kapist välja kookisin. Jalas on mustade tuhmide pärlitega sukapüksid ja Saksast ostetud must seelik ning neoonkollased papud. 

Täna valvan noorekeskust 16-19.00ni ja rohkem midagi erilist plaanis ei ole. Täna õhtul saab The Vampire Diaries'i esimene hooaeg (vist) vaadatud (hakkan Tõnule vaikselt järele jõudma, haa, tegelt ta juba kolmanda seasoni juures). Jaa, väga huvitav on ikka! Vampiirukad!

Veel - mul on midagi viga! Ma ajan kogu aeg kuupäevad sassi, ma ei tea mis minuga toimub. Küll ajan aastad, siis kuud ning tagatipuks veel päevad. Vaatasin, et blogipostitused olid kah kõik valede kuupäevaga. Täna koolis avastasin - aih, täna on 11, jah?

Nii kahju - mul läks see käevõru katki :(
Cracked effect

Ma ei saanud minna Hea Eeskuju kruiisile Rootsi, sest olin samal ajal Saksamaal ja kohe mitte kuidagi ei vedanud välja. Nüüd saatsid nad kinkekaardi 1-4 inimesele. Varsti siis reisile, huh?

Hästi mõnusat!
Haigutustega :)

No comments:

Post a Comment