Wednesday, May 23

Toimetuse kaks tööpäeva + kolmas


Ehk mäletate, et eelmise lehega istusime Sebra kontoris 16 tundi järjest ja tegime viimaseid lehe ettevalmistusi. Sel korral mõtlesime, et peaks rohkem kaasama ka teisi toimetuse liikmeid ja korraldasime kahepäevase tööpäeva. Suvekuu lehe kahepäevase tööpäeva kestvus oli kokku 28 tundi... kuid vahepeal käisime kodus ikka magamas ka!

Oleksin võinud kohe kirjutada, kui lehe ettevalmistusi tegime (umbes kaks nädalat tagasi), siis saaksin konkreetsemaid näiteid tuua meie tegemistest. Mulle väga meeldis see süsteem, et ei olnud kohal ainult pea- ja tegevtoimetaja ning küljendaja, vaid olid ka teised toimetuse liikmed. Isegi see oli hea, kui keegi käis tiiru kohal uudistamas. Nägin, et see on nii oluline, et panustavad ka teised. Üldse ei ole oluline see, et mõni lehekülg saab kiiresti tehtud, vaid see, et võimalikult palju teisi noori oleks kaasatud.

Selle kahe päeva jooksul parandasime ja kirjutasime uusi artikleid, sõime tohutult, tegime hirmutavaid nalju (ja väga häid), kohtusime viimasel minutil bändiga, et uus lugu kirjutada, nokitsesime lehekülgede kallal jne.

+ kolmas tähendab pealkirjas seda, et esmaspäeva hommikul läksime lehtedele järele ja alustsasime nende levitamisega. Meie levitamine (Valgas) nägi välja siis selline, et sõitsime neljakesi ringi ja viisime lehti järjest erinevatesse asutustesse, söögikohtadesse, haiglasse, koolidesse jne. Jagasime ruttu ära, kes-kuhu jooksis ja lehed üle andis. Kuigi olen Tankla noortelehes olnud üle aasta, oli see mu esimene kogemus lehe levitamise kohapealt. Alati olen pidanud küll koolis või kusagil mujal olema ja lihtsalt pole võimalust olnud... Huvitav oli vaadata, et kuidas erinevad inimesed reageerisid selle peale, kui hüppasid kuhugile sisse ja andsid neile lehe.

Kui keegi mõtleb, et tahaks ka edaspidi Valgamaa Tankla noortelehte lugeda kodust (st tahate silma peal hoida meie tegemistel), siis kirjutage kas kommentaaridesse või minu meilile - sandra@tankla.net enda kodune aadress ja hoolitsen selle eest, et oleksite lisatud meie levinimekirja. ;-) Mõned huvilised on mulle juba kirjutanud, et tahaksid lehte ka koju. Hästi vahva. :-)

Tankla noorteleht läheb nüüd aga suvepuhkusele, st - järgmine leht ilmub alles oktoobris.

Minu lemmik söögikoht Valgas - Lilli
Nuudliwok broilerifilee ja ananassiga @ Lilli
Tubli Ülla tegi patsi :-)
Shampinjonirgaruu @ Conspirator
 OOTD 14.05
Hommikul postimajas lehtedel järel
Lehed kontoris
Happy-chappy
Minu esimesed (poe)maasikad :-)
Tankla noortelehed läbi aegade
Valga linnapeal levitamas
Tegime Ülla autole tünksi ;-)

No comments:

Post a Comment