Tuesday, October 1

Täna ei olnudki peavalu-teisipäev!


Alates teisest ülikooliaastast olen pidanud arvestama, et kas a) võtan õigel ajal valuvaigisteid või b) veedan enda teisipäeva õhtud peavalu välja magades. Kahjuks on seda teist varianti ette tulnud õige rohkem, sest vahel unustan valuvaigistid kotti panna või pingelangus tekib just sel hetkel, kui loengutest koju kõndima hakkan. Minu "teisipäevane migreen" on ilmselt tingitud sellest, et lähen hommikul kooli ja jõuan koju suhteliselt hilja (pluss tavaliselt on teisipäeviti ettekanded ja üldse on see päev minu jaoks kuidagi pingeline).

Aga ma saan rõõmsalt teatada, et murdsin traditsiooni ja täna ei olnud mul peavalu-teisipäev! Yay! Kuigi jooksmist ja tegemist oli ikkagi suhteliselt palju.

Olin täna veel eriti rõõmus sellepärast, et õppejõud lõpetas loengu suhteliselt vara, seega saime kursavenna juurde minna ja alustada viimase videoklipi filmimisega (meie I kursuse ajakirjanikel on rebaste nädal ja anname neile ülesannetest teada videoläkituste teel). Vahepeal käisime kohusetundlikult tudengTV koosolekul ja pidime tagasi filmima minema, aga selgus, et õhtul olid minuga hoopis vägevamad plaanid.

Umbes kella viie ajal õhtul uuris Anne & Stiili tegevtoimetaja, et kas lähen siis Tallinn Dollsi sügistalvise kollektsiooni esitlusele... Olin väga üllatunud, aga  selgus, et peatoimetaja ise ei saanud minna ja saatis mulle päeval meili ning uuris, kas mina tahaksin tema asemel minna. Aga ma ei vaadanud ju terve päev enda meilboksi ja sellepärast ei reageerinud kuidagi ka sellele kutsele. Totaalne viga, nüüd tegin seaded ümber ja mulle tuleb teade, kui uus kiri postkasti potsatab! :D

Kuigi koosolek oli pooleli, panin ruttu oma kodinad kokku ja vurasin kodu poole, et ruttu riided vahetada ja kella seitsmeks Reval Spasse jõuda. Sest no, esiteks kui annestiilikad mulle mõne võimaluse annavad, siis muu on minu jaoks vähemtähtis ja tegelikult mõtlesin juba ammu, et täiega lahe oleks Tallinn Dollsi sügistalvise kollektsiooni esitlust vaatama minna.  Ukse peal veel kursavend küsis, et eeeeee, Sandra, kus sa lähed (sest pidime ju filmima minema), aga ma jõudsin talle ainult vastata, et õõõõ, pärast räägin pikemalt! :D Õnneks minu "võtetelt" puudumine midagi hullu polnud, sest meil on nii tore korraldustiim ja enamus neist teavad, kui väga mulle meeldib Anne & Stiiliga koostööd teha.

Tallinn Dollsi värsket kollektsiooni esitleti veekeskuses, mis on üsnagi ebatavaline aga täiega lahe idee! Need nukud oleksid nagu vee peal kõndinud.

Ei saanud seda kiiret aga lahedat päeva enne magama jäämist jagamata jätta ja ma loodan, et ka teil oli eriti vinge teisipäev! ♥

2 comments:

  1. Illusad olid ikka Tallinna nukud ja veel vahvam oli, et saime seal üheskoos olla:)

    ReplyDelete