Sunday, June 19

Helina /gold medal/ lõpetamine


HELLU!! SA OLED NII TUBLI! KULDMEDAL! KALLISTAN! Ma ei jõudnud korralikku pilti teha Helina kaardist. Jõudsime täna Kilingi-Nõmme, Hellu lõpetamisele, mul oli nii hea meel teda näha!

Tuju läks natukene halvaks, kui Kilingisse jõudsime, sest saalis ei olnud ühtegi kohta istumiseks. Jälle paar tundi seismist. Gümnaasiumi lõpetamised on veel eriti pikad ju. Alguses oleksime isegi saanud saali lihtsalt "toetuma" minna, käisime korraks vetsus ja kui tagasi olime, siis ei saanud saali sissegi. Huh. 

Hiljem läksime Pärnusse ka. Sain lõpuks ometi endale valge piduliku pluusi. Olen aasta aega endale sobivat otsinud. Nüüd leidsid sellise, millega enam-vähem rahul olen.
 
Järgmine lugemispala. Mulle meeldib Cecelia Ahern, tema edasiantavad mõtted on nii mõtlemapanevad ja motiveerivad. Üldse väga hea sõnakasutus. Aga no, millest me räägime... inglise keelseid raamatuid on üldse nii hea lugeda, tundub, nagu oleksid inglise keelsed sõnad nii imelised. Paari sõnaga antakse edasi selline mõte, et oi-oi.
Roosa roos
Jaaaa!! ;)
PALJU ÕNNE! KULDMEDAL! TUBLI!
"Ma pistan ta sulle sinna kuhugile..."
Oops.. lilled kukuvad
Pahad nagu me oleme :-)
Minu kõige choolim kaaslane! 100%

Sellised seiklused siis Kilingi-Nõmmes. Polnudki seal varem niimodi käinud. Kooli ümbruses jne. Homme põrutame aga Tallinna poole, sest veel üks kullatükk lõpetab, Pammuuu!! Ma ei hooli sellest, et Tallinn on teisel pool Eesti otsa ja me sõidame sinna nii mitu tundi. Tahan ikka tema lõpetamisel ära käia! Kallid!

2 comments:

  1. Sa näed väga kena välja, nagu alati :)!

    Kui uurida tohib, siis kust Sa need viimasel pildil olevad imekaunid kingad ostnud oled? Oleks endalgi selliseid kaunitare vaja :).

    Edu!

    ReplyDelete
  2. Oi, aitäh!! Need on soetatud Tartust, Eedeni kaubamajast. Seal on mingisugune kingapood, mille nimi mulle paegu ei meenu...

    ReplyDelete