Friday, June 17

Jupi lõpetamine


Jupi (minu onupoeg Sander), lõpetas täna põhikooli. Tubli poiss! Tänasest algaski vist see minu "lõpetamiste hooaeg". Pärast Jupi lõpetamist hüppasime läbi ka Raiko ja Kaupo lõpetamistelt.

Minu maailma parimad emme ja issi!!!!
EMME!
Rasmus tahtis ka ühispildile :D
Kurb ja üksi olen...
Tõnuga palju rõõmsam kohe :)
... ja minuga nii vallatu!
Moosivaras
Hahaha, kutt kinkis mulle umbrohtu
Hehee, Rassu istub lahedalt, aga vähemalt pidas vastu! Tubli poiss!
Perepilt, kust on nii paljud puudu!
Minu kolmas onupoeg
Nii siiras pilt lihtsalt!

Seniks ilusat und, järgmistest lõpetamistest räägin peagi (kuigi enamjaolt ei ole millestki väga rääkida, pigem näitan rohkem pilte). Sleep well :)

2 comments:

  1. Kas sul on pikendused või on oma juuksed nii pikad? Igatahes väga ilusad juuksed on :)

    ReplyDelete
  2. Aitäh Sulle, need on minu enda juuksed :)

    ReplyDelete