Tuesday, June 21

Pamela lõpetamine @ Tallinn


Palju õnne veel kord lõpetamise puhul, kallis Pammu! Alustan postitust taaskord kaardist tehtud pildiga... ja jälle põlve peal tehtud pilt! hahaa!!

Tahtsin nii väga minna Tallinnasse sest ma pole teda nii ammu näinud ja lihtsalt... tahtsin. Läksimegi väikesele tripile Tallinnasse, mis osutus nii lõbusaks. Jaa, Pamelal oli ilus kleit, üldse ise nägi väga ilus välja, nagu alati!! Aktus lõppes suht kiiresti, mille üle ma loomulikult õnnelik olin. Ma ei saanud järjekordselt istuda, aga sel korral oli isegi parem ringi jalutada. Jõudsime Piritale natukene pärast aktuse algust.... Me sõitsime ca 4 tundi, sest käisime korraks Tartust läbi ja tegime vahepeatuseid..

Reisukaaslased :D:D
Nii hea meel, et nägime üle pika aja jälle!
Pammu: "ojeee"
Ei tea mis Pammu mamps sosistas ;)
Mulle meeldib enda sõbannade selgi pildistada :D
Noo, see on ju Pamela!!
Pam&Oll
Vot see on küll üks armsaim tüdruk, keda näinud olen!
Pamela ja Berit. Õed.
Pamela kingad... Oliveri king... ja Oliveri papsi king :D
Lillemaania :)
Diskokuuuul

Sõime enda kõtud täis Ameerika pubis Mac & BBQ (oli vist). Üsna äge pubi oli, selline väga Ameerikalik, lahe teenindus, hea söök jne. Soovitan minna!

Minu söber Janek
Musitamas Ameerika pubis :))
Öökulll
Huntjänes
Ice tea
Pizzz zzzz zzzaa

Mul oli nii kahju Tallinnast ära minna aga küll me varsti jälle näeme ja siis pikemalt räägime, eksju Pam. Homme on mul järgmiste kallikeste lõpetamine. Homme on väääga pikk päev. Hommikul lähen klassijuhatajale appi saali kaunistama, kella 9.00 ajal. Alguses on 9. klassi lõpetamine, pärast seda 12. klassi kullakeste oma, kus pean lilli jagama. Täna õhtul hakkan kimpe meisterdama. :D Hea, et mul sel korral ei ole palju kohustusi (kõne, päevajuht jne), sest siis saan natuke vabamalt võtta. Tahan minna, kuulata, vaadata, et ma ei peaks muretsema saja erineva asja pärast. Pealegi, ma ei suudaks elusees neile kõnet pidada, ma hakkaks seal ees nutma ju.

Pärast oma kooli lõpetamisi põrutame Tõnuga Vastseliina, Krissu lõpetamisele. Kahju, et ma ei jõua aktuse ajaks. Meie kooli 12. klassil ja temal hakkavad aktused samal ajal. Ilmselt jõuan alles talle koju ,aga vähemalt olen terve homse õhtu koos temaga. Selline tegus päev siis homme. :) Juba selle nädala lõpus on jaanipäev, mitte midagi suurejoonelist ei ole plaanis. Ei lähe Pühajärvele, ei Metsavennale. Tahtsime sel korral rahulikult järve ääres olla sõpradega. Eks näis, kas läheme järve äärde või mitte.

No comments:

Post a Comment