Thursday, June 9

New experience - Kätsi ja Tõnu pulm


Ühel nädalavahetusel käisime Kätlyni ja Tõnu pulmas. Minu jaoks oli see nii super lahe ja ilus kogemus. Ma pole varem sellisel pulmapeol osalenud, see oli minu esimene kord. Olen vaid väiksematest registreerimistest osa saanud.

Läbi aegade parim nädalavahetus oli! Juba sõit Tallinnasse Katu ja Aivo, Tõnuga (minu Tõnu) möödus lõbusalt. 


Kätly, Maanu ja Katu tellisid endale juuksuri ning meikari otse koju, mina tegin endale ise näo ja soengu. Jumestaja ja juuksuriga oli veel üks päris hea nali. 

Kogu aeg me sättimise ajal rääksime "Tõnust ja Kätlynist" aga Kätlyni tulevast meest Tõnut ei olnud veel seal.(loomulikult ju, mees ei tohi enda tulevast enne pulmi näha, täiesti arusaadav traditsioon ju!) Oli minu Tõnu. Noh, ja eks ikka mina ja teised hüüdsid, et Tõnu, tule siia, tee seda, tee toda. Kui meikar ning juuksur ära läksid ja Kätlyile "palju õnne" soovisid, siis polnud minu Tõnut kodus, käis poes enda õemehega või midagi sellist. Enivei, väljas nad nägid minu Tõnut ja soovisid talle palju palju õnne ja et pulmad ikka hästi läheksid jne... Nagu midaaa?? :D Nad said täiesti valesti aru. Seda ma mõtlesin, et miks nad mind kogu aeg kuidagilt kahtlase pilguga vaatavad... Ma ju tegin enda Tõnule musi ja kallistasin seal... hoidsin ja nunnutasin... ja nemad mõtlesid, et Kätlyn abiellub temaga!!! Missuguse mulje ma küll endast jätta võisin? Oi appi!!

Kätsil oli nii ilus soeng!!
Väike jäädvustus Kätsi ehetest, kingadest ja sukapaelast, mida ta lõpuks ikkagi ei kandnud :D
Õdukesed
Jeap. Tõnu auto sai ka pulmaliseks
Käts hüppas nagu kusagilt raamatust välja!
 Pruudipärg, mis oli mega raske!
Saba - saba :)
Oh my gooood!! Nii ilus oli ta ikka!
Super mõnus krae...
ootamas, ootamas... Pulmad toimusid lillepaviljonis - lihtsalt amazing koht
Armsakesed, iga pildi peal ainult naeatavad :)
Brettiga (Tõnu õemehega) ütlesime meeleheitlikult "food-food", kui pidime sealt mööda minema. Kõhud läksid nii tühjaks kui kõik see mõnus lõhn ninna tungis!!
Lauad nimedega. Hoidsin pöialt, et ma saaksin ikka Tõnuga ühes lauas istuda, vedas meil - isegi Katu ja Aivo olid meiega!
Tõnu - nad ei ole enam ainult sinu õed vaid minu õed kaa!
Kätlyni pani enda neiupõlvenime sulama
Titaaaaa!! Jõulutita tuleeb!!
Minust eriti normaalseid pilte pulmast pole... Meik oli kõik nutmisest laiali ja... oeh :)
Armsakene ka mul nii õnnelik, et süüa saab :)
Yupyup that´s me
Foooooood
Plaanisid pruudivargust. Aivol on täpselt selline nägu, et "ei mingil juhul"
Kunksmoor ja kapten Trumm..

Laupäev ja pühapäev


Kui reede õhtul koju jõudsime (loe: Kätlyni kodu oli kolm päeva ka meie "kodu"), siis Maanu ja Katu panid kõik roosid vanni, et hommikul nendega edasi majandada.


Beerhouse!! Laupäeval läksime välja sööma ja Tallinna peale jalutama. Kohaks, kuhu maha istuda otsustasime, osutus Beerhouse. Mõnus valik, arvan ma.

Hey, love you
Maanu-Katu
Jeap, valituks osutus ka pizzaaaa
Käisin põssat pildistamas a ei tulnud välja

Pärast Beerhouse ja Tallinna peal jalutamist suundusime jälle Kätsi korterisse, kus sõime nii palju. Pärast pulmi oli kõik pulmadest järele jäänud söök meie päralt ja pidime enamus sellest ära sööma, sest Käts ja Tõnu polnud Tallinnas. Keegi poleks seda muidu söönud. Aga kus sa selle muretsemisega siis, söögi "hävitamine" oli päris lihtne ülesanne.

Tahtsin tegelikult sellest rääkida, et avastasime, et Bretti lend läheb pühapäeva õhtul 22.00 ajal (midagi sellist), mitte hommikul kell 11... Kohe oli ju plaanide muutus, jäime pühapäeval Tallinnasse kauemaks. Pühapäeval  tegelikult läksime niigi varem ära, kui Brett, ta jäi veel Tallinnasse. Midagi ei saanud teha, meid oodati juba koju. (Maanu ei läinud Inglismaale kohe tagasi, vaid tuli meiega, Brett pidi töö tõttu tagasi minema) Kahju oli jätta teda niimodi üksinda... aga vähemalt sai ta enda töö ära tehtud, rahulikult, nii et meie seal ei sumisenud tal. :))

Hiljem tuli hoooopiski välja, et tema lend hilines veeeel ja jõudis lennukile alles...alles kella 00.00 ajal. Vot nii.. ja silmad on märjad... ja igatsus on peal...


Igastahes - suvi on ju. Mul oli ka eelmine reede viimane eksam - geograafia. Ma ei oska midagi selle koha pealt praegu ütleda. Ma pole kunagi geograafias eriti hea olnud või pole just tugeva viiena ennast seal tundnud. Pealegi, oli palju asju, mida kirjutasin ja maha tõmbasin, pärast tuli välja, et need maha tõmmatud laused olid õiged. Miks ma pean endas nii tihti kahtlema? Hate this! Kui tuleb halb tulemus, siis tuleb, järgmine aasta pingutan teiste eksamitega siis rohkem. :)

Ma soovin kõigile mõnusat suve, nautige, võtke päikest, käige kontsertidel, olge sõpradega. Kooli ajal on ju alati nii kiire kõigil. Nüüd ei tohiks küll olla põhjuseid, miks ei saaks sõpradega koos olla. Proovige suvi võimalikult sisutihedaks tega aga samas ärge unustage kõige tähtsamat - puhkamist.

No comments:

Post a Comment