Wednesday, January 2

I tried to find the sound


Esimene eksamisess väänas mind kohati nii tühjaks, et vahepeal pole olnud mahti blogidagi. Või noh, olen seda kodusolemist päris iisilt võtnud, korralikult ikka muginud ja pere lähedal olnud ning allnighterid teinud, sest lõpuks on mul aega olnud lihtsalt vedeleda ning seriaalimaratone teha. Päris lahe.

Kuid nendest eksamitest rääkida, siiiiiis... mõneti olen rahul mõne taskusse surutud A pärast (jah, mugandasin enda lemmikblogija Kerti väljendi), aga samas olen endas ka veidi pettunud. Sest ma tean, et mõne aine puhul oleksin suutnud paremini. Püüan järgmisel semestril enda vigadest õppida (yeah, alati ütleme nii).

Järgmisel nädalal on mul taaskord väike eksamisess ja siis saan jälle nädalakese puhkust. Järgmised loengud on alles 28. jaanuaril. Appike, tahaks nii kirjutada järgmises semestri ainetest, aga ma olen tõepoolest nii kaua lihtsalt molutanud, et ma ei tea millal ma üldse uutesse ainetesse kuulajaks registreerima pean ja absoluutselt ei tea ma kuupäevadest ikka mitte midagi praegu.

Minu jõulud ja aastavahetus olid mõnusad. Sellised rahulikud. Veel Tallinnas olles ja keset eksamisessi sain kokku enda kalli nimekaimuga ja tegime pre tähistamised enne jõule ning tema sünnipäeva. Alguses käisime (mõlemad täiesti esimest korda) jõuluturul külmetamas ja glögitamas. Veidi hiljem püüdsin ma kodus veel eksamiks õppida ja Sandra vaaritas imemaitsvat kanapastat meile õhtusöögiks. Pärast mida me muidugi välja läksime, alguses Butterfly lounge'i HND'd kuulama ja viimaks võtsime paari vanalinna pubide lavad enda kontrolli alla.

...ja nädalavahetus enne jõule sõitsime jälle Tallinnasse, käisime kambakesi jõuluturul ja nädalavahetusel on jõuluturul ikka palju mõnnam olla. Kui esimest korda käisin, siis pidin pettuma, aga tol laupäeval tekkis ikka täielik jõulutunne. Enne ja pärast jõuluturgu olime Tanja ja Andu jõulumeeleolulises kodus, nad valmistasid meile maitsva jõuluõhtusöögi ja jutustasime niisama.

Vot, niimodi ma siis redutanud olengi. Kodus ja Tõnu juures (sest Maanu & Brett tulid Eestisse) vaikselt sossutanud, paar päeva tagasi sain enda parimate tüdrukutega kokku ja nüüd olengi valmis pealinna tagasi minema... aga ma pole kaugeltki valmis järjekordseteks eksamiteks.


 Jõululambukene :)
 Esimene jõulukingitus Sandralt
 Jaa, töötas!
 Kaardivabrik!
 Kingitus vanematele
 Minu kutsude pikkused :D
 Kahjuks olen ka terve kodusoldud aja haige olnud :(
 Kus siis ilma sushipildita saab :)

No comments:

Post a Comment