Tuesday, January 29

Kruiisitripp Stockholmi


Mu kallis sõbranna Sandra kutsus mind enda keenikate kambaga kaasa Rootsi kruiisile. Neil on see tripp juba iga-aastaseks traditsiooniks muutunud. Ise käisin viimati siis, kui olin päris väike ning koos venna, empsi ja papsiga.

Meid oli täpsel kahe neljakohalise kajuti jagu. Neiud ühes, poisid teises. Ikka selleks, et me saaks omavahel sädistada ja väljaminekuks sättida. Kogu reis oli tõeliselt vahva! Eriti hea meel on mul selle üle, et kohtusin Jette ja Lauraga, nad on armsakesed.

Stockholmi jõudes tahtsime loomulikult linna poodlemistiirule minna. Meie Sandraga läksime linna juba kell kümme hommikul, sest tema endine klassiõde, kes nüüd Rootsis lapsehoidja on, tuli meile vastu. Krõbe 18-kraadine pakane näpistas, aga läksime ikkagi kesklinna - kõndisime sadamast pea tund aega sinna. Oli vast tahtmine sellise ilmaga! Kuid metrooga ja bussidega sõitmisest me ka midagi ei jaganud, seega tuligi tallatakso abil kohale ennast vedada. Ja külmetamine oli oma vaeva väärt, sest saime H&Mist nii mõnegi eseme super soodukaga!

PS! neiud, kui kruiisitama lähete - võtke madalad jalanõud ka kaasa. Ilu nõuab ohvreid, aga terve õhtu kingakestega ringi patseerida on ikka tõeline katsumus. Tundsin balleriinadest reisil olles nii-nii puudust! :)

Laura, Sandra, Jette ja Sandra
Sain paljud asjad super hinnaga. See oli kõigest 1€!
 Kõrvakad 1€
 Käevõru 1€
 Läiget andev ja veidi pruunistav kehaemulsioon ca 2€
 Huuleläige 1€
 Pabersalvrätikud 0.50€
 Niii hea vanilli lõhnaga huulepalsam, jätab huued väga pehmeks! 3.20€
 Kõrvarõngad 1€
 Sättisin juba külmkapi peale ära.. ja see korv vist ütleb minu kohta nii mõndagi :)
 Seelik 5€
 Minu lemmik-lemmik-lemmik ost. See oli kõige kallim asi, mille ostsin (üle 20€), aga see on lihtsalt nii eriline pusa, et ma kohe üldse ei tahtnud seda poodi jätta! See kiisu print on seal kuidagilt kilesest materjalist ka. Püüan anda endast parima, et ma ei kannaks seda iga päev! :D
 Kiisu otsib endiselt endale nime :)
 On küll UK oma, aga tegin diili, et hakkan igalt reisult endale mõne ajakirja kaasa ostma. Kindlasti leiab seda ka Tallinnast... aga vahet ei ole. Kui Marie Claire Eestis veel ilmus, oli see üks mu lemmikutest - olin jõhkralt kurb, kui see enda ilmulise lõpetas.

No comments:

Post a Comment