Thursday, January 17

Õhtusse Happy Socks'idega


Eile läksin tavapärasest palju varem magama ja kuigi enamasti tunnen ennast isegi siis hommikul väga väsinuna, siis täna oli kuidagilt rõõm ärgata.

Täna polnud lehepäev ja kui see tähendab tavaliselt rahulikult nokitsemist, siis mul oli käsil mitu teemat, saatsin palju kirju ja kogu aeg oli mingisugune tegevus. Toimetuses oli kuidagilt rahulik ja vaikne päev - majas oli vist vähe ajakirjanikke. Minu üks ülesanne on täita laupäevane noorte vaheleht ja nagu enne Twitteris ütlesin, siis ajakirjaniku tööpäev algab toimetuses ja jätkub kodus - mõtlengi ühele inimesele hetkel küsimusi. 

Minu homne tööpäev venib ka ilmselt kella kaheksa õhtuni, sest pärast tööd lähen ühele üritusele lugu tegema. Eks nii ta on - ühele tööpäevale tuleb teine otsa, aga ma absoluutselt ei kurda.

Sain eile õhtul ühe super uudise ja ma ei saa õnnelikum ollagi. Mu rada hakkab mind unistuste poole viima! Ehk saan varsti pikemalt rääkida. :)

Muide, kui keegi on huvitatud mulle 18.-22. veebruar tudengivarjuks tulema, siis olen nõus kedagi ajakirjandushuvilistest enda tiiva alla võtma, loengutesse viima ja enda ülikooli tutvustama. Üks Valga tüdruk rääkis mulle juba ammu, et ta oleks huvitatud, aga kuna varjutamine kestab terve nädal, saaksin veel huvilisi võtta. Rohkem infot tudengivarju kohta leiab siit. Minu meili leiate vasakust ribast, kribage, kui olete huvitatud!

siison.ee vuntsid

Minu rohelised Happy Socksid siison.ee'st

1 comment:

  1. Leidsin su blogi just hiljuti ja pean tõdema, et meeldib väga...eriti su stiil ja kõik huvitavad ideed, mis sul nö 'lambist' pähe satuvad!

    ReplyDelete