Saturday, January 5

Küüslaugu ja maitserohelisega krõbe kana


Mul oli ühe pildi peal näha krõbeda kana tegemise protsessi ja Eveliis küsis näoraamatus, kuidas seda teha. Kui ma täna Pärnust Tallinna sõitsin, siis mõtlesin, et pean nagunii süüa ostma minema ja samas võiks mingi teistsugusema postituse teha ja tuligi mõte retsepti tutvustada.

Valmistasin Maggi idea küüslaugu ja maitserohelise riivleiva kanafileetükkide kõrvale koorest pastat (või oleks õigem öelda, et pasta kõrvale tegin krõbekana). Kuigi pakil on retsept ahjukanale, valisin mina praadimise, sest mul pole Tallinnas ahju.

Kirjutan iga pildi juurde, mis step parasjagu käsil on ja kirjeldan toidu valmimisprotsessi.

Küüslaugu ja maitserohelise riivleiva kanafileetükid
ca 400g kanafileed, 1 muna

Koorekaste
Kohvikoor, sinihallitusjuust, pool puljongikuubikut, küüslauk, merevaik kanaga

Tükeldasin kanafilee erinevate suurustega tükkideks

Vasakul taldrikul on riivleib ja paremal merevaik. Kuna avastasin, et ei ostnud poest muna, pidin kanafilee ikkagi kleepuvamaks tegema, et riivleib külge jääks. Muidu tuleb 1 muna vahtu kloppida, kanafilee tükk sisse kasta ja seejärel riivleivaga kokku teha

Pastadest on penned mu lemmikud!

Samal ajal kui krõbe kana oli pannil, valmistasin koorekastme. Kasutan vahukoore asemel kohvikoort, sest see pole nii rammus, lõikasin äranägemise järgi küüslauku, sinihallitusjuustu, ja lisasin (riivisin) pool puljongikuubikut ja veidi merevaiku kanaga

Krõbekana valmis!

Salati asemel lõikasin juurde apelsini ja see oli niiii maitsvalt magus, et jah...

Alguses praadisin natukene küüslauku ja valasin ettevalmistatud koorekastme segu pannile, lasin tal kooresemaks minna ning lisasin juurde pasta, et kaste pastale paremini külge hakkaks (selle mõnusa nipi sain enda nimekaimult)

Lisasin juurde enda viimase aja lemmikut sweet chilli sauce'i

Maitsen ja annan tagasisidet

Loodan, et teilegi maitseb - kel viitsimist kokata, siis kindlasti soovitan proovida, sest tegemist on üpriski lihtsa (ja maitsva) roaga :)

8 comments:

  1. Ma olen ühe korra kastmes vahukoore asemel kohvikoort kasutanud ja minu jaoks oli see kohutav kogemus, kuna lihtsalt aru oli saada, et ei ole õige asi. Rikkus terve maitseelamuse ära. Enam ma midagi sellist ei tee.
    Igatahes aitäh idee eest, mida homme süüa teha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeei!
      Jaa Sul on õigus, nende maitse on erinev, aga teen suht tihti pastat, sest seda on kõige lihtsam teha ja sellepärast ei taha kogu aeg nii rammust sööki. :D

      Delete
    2. ma kasutan kuidas kunagi kas vahukoort või kohvikoort ja siiamaani pole vahet tundnud. kui muidugi rammusus välja jätta :D

      Delete
  2. Käiiiiiära. Mul siuke nälg majas nüüd!

    ReplyDelete
  3. Just mõtlesin,et teeks täna pastat ja kana :) Katsetan kohe sinu retsepti ära ;)

    ReplyDelete