Tuesday, April 2

DIY: pealuu kardiganil


Avastasin täna, et see must kardigan seisab mul juba tükk aega päris kurvalt kapis. Mõtlesin, et miks ma seda siis ei kanna ja mõistsin - see näeb lihtsalt tohutult igav välja. Tegin seljale pealuu kujutise, õmblesin pitsi külge, lisasin litrid ja ketid ning lõpuks pärlid. Nüüd võib südamerahuga seda kardigani uuesti kandma hakata.

Juba kolmas nädal on mul teine kevadperiood ehk mul tuli mitu uut ainet (ja ühtlasi sai uudislugu läbi, whoopidoo). Uued loengud on näiteks olemuslugu/reportaaž, arvamuslugu/juhtkiri ja filmikunst. Nüüd nimistut vaadates ei olegi "nii mitu uut ainet", aga need kõik on pea neljatunnised loengud.

Seoses arvamuloo ainega hakkab meil iga nädal loengus käima üks Eesti tuntud kolumnist. Ja täna "andis meile loengut" Sirbi peatoimetaja Kaarel Tarand. Loengu vältel rääkis ta palju enda kogemusest, informatsiooni kogumisest ja arvamuslugude kirjutamisest. Tarand ütles, et ta on 20 aasta jooksul kirjutanud umbes 1000 lugu. 

Minu meelest täitsa vahva ettevõtmine õppejõu poolt (Barbi Pilvre), kolumnistid teevad loengud huvitavamaks. Püüdsin loengus tubli olla ja ka mõned küsimused küsida, ei ole vahet, et küsimused olid ülilihtsad stiilis "kuidas täiendate ennast" või "mis moel kõigest infost puhkate", aga vähemalt midagigi ja millal siis veel? Kui meile selline võimalus antakse, siis ei saa homset päeva ootama jääda.

 Spinatisalat kanafilee, saiakuubikute, valgete ubade ja kirsstomatitega ning avokaado-basiiliku külmkaste
 Aitäh kõigile, kes mulle erinevaid küünetehnikuid pakkusid. Kui nüüd pikemalt kodus olin, siis juhuslikult avastasin, et Ursula on ennast Kaili kõrvale kolinud ja otsustasin ta salongi külastada. Esimest korda varvastel geelid peal: palju muretum olla, ilus on vaadata ja Ursulaga jätkus jututeemat tundideks ning tegemist oli väga rõõmsameelse inimesega :). Ursula tegutseb Valga küünestuudios Meliisa - tal ka facebooki fännileht olemas, kui tekib huvi siis külastage kindlasti!

Kuidas pealuud T-särgile teha:

1 comment: