Thursday, April 11

Success and nothing less!


Mul on nii mitu mõtet, millest lähiajal kirjutada tahan, aga praegu olen ma "Downton Abbey" sõltuvuses, et ma lausa pean seda edasi vaatama. Teine siison lõppes nii dramaatiliselt, et ma juba kannatamatult kibelen! Aga tahtsin mõned pildid enne üles lisada, et Keidy näeks enda tellimustöö tulemust ja lihtsalt... et natukene blogile värskust anda. Kui teil on huvi, siis võin etteruttavalt öelda, et tegin tükk aega tagasi otsuse, et hakkan vaikselt naasema ehete juurde ja võtan vaikselt jälle tellimusi.

Kui te olete sama suur seriaalide hull nagu mina ja te ei vaata veel "Downton Abbeyt"... siis tehke seda! Minule jäi see kõrvu tänu ühele youtuberdajale. Igastahes räägib lugu aristokraatlikust Crawley perest alates 1912. aastast, annab reaalse ülevaate ka nende elu probleemidest ja räägib väga südantliigutavalt Esimesest maailmasõjast. See on niivõrd liigutav seriaal just sõja pärast (mõistad elu tollal), see haarab mu endasse ja tihti valan seriaali lõpus pisaraid. Sest kujutatav on lihtsalt nii freakin' reaalne!

Tegin täna need õlakud valmis, eile kangadžunglis ringi käies mõtlesin, et pole ammu õlakuid õmmelnud ja tuli isu :)

7 comments:

  1. SU blogi on mõnus lugeda, alati kiirgab siit sellist särtsakust ja positiivsust!

    Ja see sari äratas küll minus tähelepanu! Kuid kui seda vähestes kohtades vaid võimalik näha on, siis äkki jagad oma salalinke? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eneli, aitäh! :)

      Just vaatasin eile, et teise seasoni viimast osa on 1channelist isegi võimalik vaadata, aga linke ikka taaskord vähe üleval. Mul ongi kaks varianti - tõmban torrentiga arvutisse ja üksikuid uusi osasid vaatangi 1channelist. :) Mulle üldjuhul meeldib seriaale arvutisse allalaadida, sest vahepeal võib nett jamada ja siis muutub seriaali vaatamine ka vaevarikkaks :D

      Delete
  2. Ma ei tea, kust sa oma info võtnud oled, aga downton abbey'l on väga kõrged reitingud ja see on väga kuulus sari nii inglismaal kui ameerikas.
    aga igatahes, tore, et seda vaatama hakkasid, sest see on ka üks minu lemmikud sarju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lahmisin vist natuke, ma mäletasin millegipärast, et reiting oli üle seitsme natuke, aga nüüd vaatasin IMDb'st, et hoopis 8.8 :)

      Delete
  3. Dowton Abbey on super! Ja minu teada on sellel ka väga head reitingud. Leidsin selle enda jaoks sügisel ja vaatasin kõik ühe jutiga läbi :)Seega jagan vaimustust :)

    ReplyDelete
  4. Tõesti tore blogi!:-)
    Downton Abbey ei ole kunglikust perest vaid aristokraatlikust Crawley perest ja nagu eelpool mainitud väga populaarne nii Uk-s kui USA-s, olnud 27 Emmy nominaat peale peale ainult kahte hooaega.
    AA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! U-P-S-I! Tänan täienduse eest, parandan kohe ära :)

      Delete