Saturday, June 1

Tallinna ülikooli Tudeng.TV


Mõni aeg tagasi kutsusid BFMikad väikse tiimi kokku eesmärgiga tegema hakata tudengi televisiooni ja vahepeal ongi meil olnud mitmed koosolekud ning kolmapäeval oli meie "delegatsioon" esimest korda ka tegevuses.

Hakkame televisiooniga tõsisemalt tegelema alles sügisest, hetkel katsetame ja teeme algust. Seetõttu pole meil veel ei logo, kõlle ega ka signatuuri. Koduleht valmib, facebooki fännikas on isegi olemas!

Aga kolmapäeval oli täiega vinge! Minu jaoks täiesti uus kogemus "telereporterina". Ja mulle jõhkralt meeldis. Olen kogu aeg tahtnud sellistes tegemistes kaasa lüüa, Valgamaal polnud mul võimalus ennast rakendada, ma olen nii õnnelik, et mul nüüd see võimalus on. Kajastasime Püha Jüri päeva ja minu ülesandeks jäi persoonika tegemine (mis sobiks mulle veel paremini, eks?). Tegin toimetajatööd ja hiljem ka intervjuueerisin. Lisan siia klipi ka enda osast.

Vahva oli erinevate inimesega suhelda, neilt ägedaid lugusid koguda ja pärast monteerimise juures olla. Reedel monteerisimegi kursavenna juures neid klippe, igati vahva + produktiivne päev nalja, naeru, krõpsude ja nommside saatel.

Hetkel veel pärit täpselt ei tea, millal teised klipid avalikuks tehakse. Esialgne plaan oli selline, et tuleb üks üldine klipp, kus on erinevad viited järgmiste klippide juurde ja kui kunagi endale logo saame, siis lisame selle persooniloo juurde, hetkel algab see üsna rändomilt. :)


Intervjuu juurde ka väike ninasügamine :)

No comments:

Post a Comment