Tuesday, May 28

Review: L'Oreal true match foundation


Paljud on hiljuti küsinud, missugust jumestuskreemi kasutan ja seetõttu otsustasin kirjutada hetkel kasutusel olevast L'Oreali true match jumestuskreemist.

Ilmselt on see pudel nii mõnelegi tuttav, sest olen seda jumestuskreemi ka varem põgusalt tutvustanud. Mulle meeldib, et see jumestuskreem on vedel ja seetõttu ei kuivata mu nahka. Olen olnud mitme jumestuskreemiga hädas just liiga paksu konsistentsi pärast. Lisaks on seda kerge peale kanda ja hajutada, ilma et peaks muretsema kiire kuivamise pärast. Kasutan päris heledat tooni - golden beige, sest olen vähese päikese tõttu (ja isepruunistavat ka kasutada ei taha, ootan et saaksin õige päevituse alla) praegu nii või naa näost kahvatu.

Tahaksin, et katvus oleks veidi parem, aga samas ei saa ka nuriseda. Mul on terve elu olnud pärilikkusest tingitud väga-väga tumedad silmaalused ja seetõttu pean nii või naa alati veel lisaks peitekreemi kasutama.

Vot.. rohkem ei oskagi midagi erilist öelda, olen veel veidi koba ilutoodete kirjeldamises. Aga kindlasti jätsin midagi ütlemata, niiet küsige julgesti! :) Üldiselt võin öelda, et olen päris rahul, praegu on juba hilisõhtu ja mul ei ole tunnet, et tahan esimesel võimalusel meiki maha võtta. Ma ei tunnegi eriti, et mul meik peal on, sest nahk saab selle jumestuskreemi all hingata.

Ostetud I.L.U.st ja hind oli 11€.

ENNE ja PÄRAST

No comments:

Post a Comment