Thursday, May 2

OOTD: ♥ Make things happen ♥


Lausa kummaline mõelda, et kool hakkab varsti (kuid mitte veel) lõppema, järgmise nädalaga jääb mul loengugraafik hõredamaks, on kaks eksamit pluss tohutult kodutöid.

Palun kerget karistust - käisin täna jälle Sushimonis. Komplekteerisin endale ise karbi kokku. Võtsin ühest menüüst ühte, teisest teist. Jäin tulemusega väga rahule... No, teisiti ei saakski.

Panen siia lõppu ühe motivatsioonivideo, mis vähemalt mind innustas maikuu eriti produktiivselt veetma. :)

Ja kõik, kes homme, järgmisel nädalal või kuul eksamile lähevad - palun ärge öelge, et "kukute läbi", "ma ei mäleta mitte midagi", "ma ei taha seda eksamit"... You attract what you think!! Minge parem eksamile positiivselt meelestatult. Ärge sisendage endale, et te ei saa hakkama, sest siis ei saagi! Võtke seda kui järjekordset seiklust oma elus. Uskuge mind, sellise mõtlemisega ärkate eksamihommikul palju paremini!


Triiksärk - New Yorker|Püksid - Promod|Päikseprillid - H&M|Kaelakee - Ebay

4 comments:

  1. Oeh, su juuksed... :)
    Väga ilus outfit!

    ReplyDelete
  2. Sul on lihtsalt nii pikad juuksed. Kui nad patsis on, kas sul peanahk valutama ei hakka? Ma saan nii lühikest aega juukseid kinni kanda, siis tunnen, et peanahal hakkab valus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Häly, siis kui ma juukseid natuke tupeerin ja hobusesabasse seon, siis mõnikord hakkab küll. Lausa nii hakkab, et terve õhtu pea valutab. :(

      ...aga niisama juukseid kinni kandes ei hakkagi kusjuures :)

      Delete