Friday, May 24

And all that I can see is just a yellow lemon tree


Eile oli mul Tõnuga ilus plaan suvist õhtut nautida, grillida ja sellepärast tegimegi hopshops korda ja läksime linna söögikraami ostma. hospshops palusin tal paar pilti ka klõpsida.

Suhteliselt tagasihoidlik, aga milleks poodi ikka eriliselt sättida. Sellised "lihtsad" ongi mu viimased päevad olnud, väljas pikutades (sest vaadake kui valge ma veel olen) ja lugedes.

Igastahes kui Tõnuga linnast kõju sõitsime, õnnistas ilus päev meid vihmaga, aga see meid teps mitte ei morjendanud! Ei saanud küll suure ahju peal grillida, aga leidsime katusealuse kuhu peitu pugeda. Ja õnneks oli Tõnul autos pisematsorti kaasaskantav grill, mille kasutusse võtsime.

Lisaks jogurtimarinaadis kanale (mu lemmik!) täitsime Liina vlogist ja Anna blogist inspireerituna paprikad ja avokaadod ning grillisime-katsetasime. Ja loomulikult läksid restile ka Tõnu lemmikud - shampinjonid.

No comments:

Post a Comment