Saturday, May 25

It almost feel like nothing changed at all


Viimane nädal on olnud kuidagilt tehnikateemaline... teisipäeval käisime vanalinnas Gumballi autosid vaatamas ja täna oli Laatres mäkketõus. Värviliste kleepsudega autod minus erilist elevust ei tekitanud, aga ootasin viimase hetkeni The Dudesone. Neid aga ei tulnud, selgus, et nad tegid hoopis Valgas ulakusi - näh! Aga meespoolele pakkus Gumball palju huvi, Tõnu ja vend tegid tohutult pilte ja juttu erinevate masinate teemal jätkus küll ja rohkemgi veel. Vähemalt jõudsid venna ja ta tüdruk Laura lõpuks mulle Tallinnasse külla! Ja kõige rohkem meeldis mulle see sinine hipiauto ja kreemjat värvi vintaažistiilis masin. :)

Kuigi täna on olnud nii vihmane, hüppasime lõuna paiku Laatre mäkketõusult ikkagi läbi. Kellelegi küll pöialt hoida ei osanud ja suured kaasaelajad me ka polnud, aga huvitav oli sellegipoolest. Nägin õnneks palju tuttavaid, eriti hea meel oli Jettet♥ ja Elerit♥ näha.

Imekaunis Jänku-Jette!

6 comments:

  1. Mis litreid on küüntel kasutatud? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laura, ostsin need litrid kunagi komplektina mingisugusest küünepoest. Pakk oli ligi 2€ ja selliseid litreid oli seal sees erinevat värvi.

      Delete
  2. Tekkis selline küsimus, et kuidas sa Tõnuga tuttavaks said? Vabandust, kui seda juba sada korda varem on küsitud ja sa vastanud oled, aga mulle pole silma jäänud.

    PS Olete koos nii armsad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)

      Ma ei ole sellest vist pikemalt rääkinud, olen mõnel korral kellegi kommentaarile vastanud... aga oleme Tõnuga samas seltskonnas olnud väiksest saati... Või noh, Tõnu oli minu vanema venna sõber. Niiet teame üksteist juba väga ammu.

      Kuigi liikusime ühes seltskonnas ei saanud meie omavahel kunagi eriti hästi läbi. Kui väike olin, kiusas Tõnu mind alati ja mina olin lihtsalt ülbik, kes ei lasknud endale kunagi midagi öelda ja olin tema vastu kuri. Aga tihedamini hakkasime suhtlema siis, kui meie eelmised suhted purunesid, olime katki ja olime üksteisele toeks (rääkisime tunde näiteks MSNis).

      Ma arvan, et tihedast omavahelisest suhtest kasvas välja kiindumus, leidsime, et meil on palju ühist ja edaspidi ühes seltskonnas olles ei olnud me kiuslikud, vaid vastupidi - rääkisime omavahel. Selle kiusliku kesta all oli tegelikult väga hooliv poiss, hoopiski teistsugune kõigist teistest inimestest kellega varem kohtunud olin ja sain lõpuks aru fenomenist, miks ta alati kõigile meeldis. Kui ma olin hästi väike, siis unisasin küll, et mul võiks selline poiss olla (ta oli populaarne, laulis, nägi hea välja, sai kõigiga hästi läbi), aga kuna meie omavaheline läbisaamine polnud hea, pühkisin ruttu selle mõtte peast. Naljakas, et minu kunagine tatikaea unistus täide läks, eks. :)

      Delete
  3. Mina tahaks hoopis teada,et kuidas sa selle tuka punusid(4.pilt) Väga tahaks just midagi sarnast teha,kuna mul hästi pikk tukk ja see oleks hea võimalus see eest ära vahel saada :P
    Ja kas kunagi oled postituse teinud oma näohoolduse kohta,et mis tooteid kasutad ja kas on ka mingeid erilisi nippe,kuidas su nahk nii veatu ja pehme tundub? Väga huvitav oleks lugeda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma mõtlesin ükspäev, et äkki teen video, kuidas seda tukka punuda.. aga siis mõtlesin, et ei tea kas on huvi ja kas ikka teeks... Äkki peaksin ära tegema, mis arvad? :) Kirjutades jääks muidu segaseks.

      Ma pole teinud postitust näohoolduse kohta, sest ma ei oskaks millestki kirjutada. Meik maha ja vahepeal kasutan koorivat geeli.. maske meeldib ka kasutada niisama enda lõbuks. Aga hea on kuulda, et mu nahk veatu ja pehme tundub. :)

      Mõned päevad tagasi ostsin nüüd silmameigieemaldaja, meigieemalduspiima ja tooniku (pole toonikut varem kasutanud) ning selline kombo mõjub mu nahale päris värskendavalt. Varem võtsin lihtsalt silmameigieemaldajaga kogu meigi maha (rumal, ma tean). Kui leian endale lisaks mõne mõnusa päevakreemi, siis võiksin iseenesest postituse teha küll. :)

      Delete