Wednesday, May 1

Katsetus: Maasika-vanilje näomask



Käisin paar nädalat tagasi Telliskivi loomelinnaku kirbuturul ja astusin läbi ka Les Petitese disainilaadalt, mis seal loomelinnakus samal ajal toimus. Ohhetasin ja ahhetasin - küll meie disainerid alles teevad kauneid ja omapärased käsitööehteid... kõiki oleks tahtnud endale.

Ringi jalutades püüdsid minu pilke vintaažvungiga looduskosmeetika purgid (Signe Seebid) ja avastasin, et toodetega tegeleb ühtlasi supersõbralik müüja, kes oli lahkelt nõus selgitama nende toimet ja koostist.

Mina valisin välja puhastava maasika-vanilje näomaski (ja vannimuffini). Valisin selle, sest nooremana kogu aeg möllasime sõbrannadega erinevate maskidega ja nüüd pole kaua aega mul üht korraliku näomaski olnud. See oli super valik!

Maasika-vanilje näomask puhastab ja kirgastab jumet ja ei sisalda sünteetilisi säilitus-, lõhna- ega värvaineid. Selle maski tegemine on saanud minu iganädalaseks mõnusaks rutiiniks!

Kasutamine

Sega 10g (mina segasin umbes 5 lusikat) pulbrit teelusika vee või maitsestamata jogurti või piimaga ja kanna segu nahale. Lase toimida kuni 10 minutit ja loputa. Soovitan mitte väga kaua näol hoida, sest muidu hiljem on raskem maha pesta. :)

Võta maasikasmuuti kõrvale ja naudi :)

3 comments:

  1. Heh, nii armas :D. Kas maski mõjuga oled rahul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ele - aitäh! :)

      Ma olen seda hetel küll vähe kasutanud, aga nahka ta tõesti puhastab.

      Delete
    2. ... ja maski tegemine on minu jaoks nagu teraapia omaette :)

      Delete