Tuesday, February 16

hetk, emotsioon

Kas Sa tead seda, et Sa olid inimene, keda ma sain usaldada? Kas Sa tead, et Sa olid see, kelle õlale ma kogu aeg tahtsin nutma tulla? Kas Sa tead seda, et mul oli nii paganama tore Sinuga maailamaasjadest rääkida? Kas Sa tead kui õnnelik ma olin Sinuga veedetud aja? Kas Sa tead, et Sa olid mulle väga tähtis? Kas Sa tead, et ma pidasin Sind kunagi enda pea-kui hingesugulaseks? Kas Sa tead, kui tore mul oli jagada Sinuga enda rõõme ja muresid? Kas Sa tead, et ma unistasin kord, et võiksime jääda eluaegseteks sõbrannadeks? Kas Sa tead, et ma tegelikult armastasind Sind väga? Ja kas Sa tead ka seda, et SINA lõid mulle igaveseks noa selga? Ja kas SINA tead kui kuradima haiget see teeb? Ja kas SINA tead, et mina tean kõike mida SINA minust praegu arvad? Ja ma tahaksin, et SINA teaksid, et mina ei reeda Sind iialgi... Sinu tegemisti, Sinu pajatatud saladusi, Sinu rääkimisi... Ja ma ei ütle, kes Sa tegelikult oled, sest sellel pole enam tähtsust, isegi, kui Sa oleksid väljamõeldud...

Küsi endalt, miks? Ja läheme enda eluga edasi... Loodan, et Sa midagi sellist enam iialgi mitte kellelegi ei tee...

No comments:

Post a Comment