Friday, February 5

yup-yup that´s me!


* Ma ei ole peaaegu kunagi msn´is online
* Kui ma väike olin, siis ma oleksin peaaegu kiilakaks jäänud, sest mul oli eriline juuste hõrenemine ja langemine. Ema ostis tollal palju salve ja kreeme, see mu juuksed päästiski ning nüüd ongi nõnda pikad
* Kardan jubedalt kõrgust, kui keegi kõõlub aknal või trepitugedel, võin nutma hakata, sest mul on nende pärast hirm
* Ma olen pooleldi venelane
* Ma armastan pehmeid sokke
* Kui näen ämblikke, tulevad mul pisarad silma
* Mul on kolm koera, kalad ja liivahiir
* Olen 16 aastane ja käin 10ndas klassis
* Ma käin muusikakoolis kitarri mängimas, 2s näiteringis, 2s tantsuringis, tegelen laulmisega ansamblis, õpilasesindusega, kooliraadio ja –lehega, olen ka hoolekogus. Teen teaduskooli eesti keeles ja psühholoogias. Samuti meisterdan ehteid ja postkaarte
* Ma aevastan päevas vähemalt korra, see poleks enam normaalnegi, kui ma ei aevastaks
* Mul on suhteliselt suured peavalud, tänu peavaludele ma ka oksendan, sest vererõhk läheb suureks (jaajaa naljakas võib tunduda, kuigi see pole üldse naermist väärt, aga nuh-jah, hea bussikaaslane ma pole :) )
* PEAN igal õhtul panema väga paksu kihi huule palsamit huultele
* Mul on tihti harjumus teha öösel päevaseid/õhtuseid asju: käia pesemas, kappe koristada, tolmu võtta, küüsi lakkida, juukseid lõigata jne kell 3 öösel
* Mulle meeldib väga lugeda
* Minu üks ja ainus on Tõnu, minu armastus, minu hingesugulane, minu parim sõber…naljaga pooleks, siis isegi parima sõbranna eest…
* Ma ei armasta ripsmeid värvida
* Mulle on öeldud, et minust on rake aru saada, sest vahest liigun ruumis vaid pilguga, öeldes mitte ühtegi sõna. Pidin olema salapärane
* Kasutan enamasti salongist ostetud juuksehooldus vahendeid, ka shampoonid/palsamid, soovitan proovida
* Üks vanarahva usund jälle…Mu ema lõikas kunagi mul juukseid siis, kui lumikellukesed hakkasid õitsema, nii pidid juuksed kiiremini kasvama.(nüüd enam mitte, lõikan tihti ka ise)
* Minu üks lemmikutest söökidest on nuudlid
* Mul on väga tundlikud silmad, kannan ka prille, olen lühinägelik
* Ma olen veendunud selles, et kui inimene midagi väga tahab, ta selle ka saab, isiklikest kogemustest võin väita. Kui ma nüüd tagasi vaatan sellele situatsioonile, mis tollal oli, siis mõtlen, kuidas ma suutsin…Aga tegelikult oli asi kõiges tahtmises
* Usun, et mida teha teistele, tuleb endale tagasi, samuti usun seda, et kõik halb, mida sa räägid, tuleb endale tagasi
* Tähelepanu-vajav-itsitamine-ehk-naermine-nagu-siga-aia-vahel on minu meelest labane
* Ma armastan käsitsi kirju kirjutada ja tähtpäevadel postkaardiga tervitusi saata, vahva juu!?
* Ma ei salli smaili „:P”
* Ma olen valmis olema terve öö üleval ilma magamata, kui mõni asi vajab tegemist
* Ma andestan kiiresti, kuid ei unusta
* Mulle meeldib koristada…aga mitte enda tuba
* Ma arvan, et inimesed annavad liiga kergesti alla
* Öösiti sonin...ja väga palju
* Elan enda unenägudes absoluutselt teist elu, mu unenäod on tegelikult painavad ja nendega on raske elada. Jaa muideks näen värvilisi unenägusid..Mõtle korraks, kas ka sina näed värve?

No comments:

Post a Comment