Friday, February 26

WELL 2

No well küll, püüa panna keegi ennast uskuma... Kas ma tõesti olen siis jätnud kunagi sellise mulje, et võin midagi sahker-mahker ära teha ja mõelda, et pääsen puhta nahaga? Mwha

Tegelikult on minu jaoks üsnagi positiivne see, et saime välja enda neljanda lehe. Näha on, et reporterid ei ole enda entusiasmi kaotanud, samuti on ka teised "hästi meelestatud", et õpilased järjepidavalt head tööd teevad.
Loe ja lae alla SIIT!

Täna tuleb meile kooli Greete Kutsar, üks noor kirjanik, kes on pärit siit lähedalt - Valgast. Lihtsalt uskumatu, kuidas 19aastane võib kirjutada nii hea raamatu. Eile võtsin raamatu ja lugesin nii, et silmad valutasid, nüüd ma veidikene jätkan, ca 300 lehte oli lugeda, aga toimetusi õhtul oli veel mitmesuguseidki.

Mul oli eile üllatavalt hea tuju. Peale selle olen ma väga rahul, et võtsin hea projekti pakkumise vastu. Ma ei tea miks minu jaoks ei olnud hea mõte minna Ungarisse, Prantsusmaale...1000.- eest. No ühesõnaga ühe projekti raamis on minek, juba märtsi vaheajal on minek, ootan-ootan. Prantsusmaale läheme suvel! Nüüd peaksin ma enda High School Musicali koha maha "ärima", sest 28 me alles jõuame Ungarist tagasi...

Heee-hee ma käisin eile juuksuris, badass no :D Tegelikult ega ma midagi väga erilist ei teinud, nagu alati - heledad triibud (no ja lisaks üks punane salk, mis läks hoopiski laiali, a no pole hullu.)

PS Mul ei ole paha tuju, lihtsalt...ah, parem on tunded vahetevahel endale jätta

No comments:

Post a Comment