Wednesday, February 10

Minu hirmuäratav õhtu

Läksin umbes 20.00 ajal koolimajja, et sealt võtta pajdad ja vati, valentinipäeva jaoks. Kui ma hakkasin koolimaja juurest koju kõndima, mõtlesin, et tahaksin kiiresti koju saada, mis seal ikka - hakkasin jooksma. Mööda tänavat ma siis läksin ja küll hakkas üks koer haukuma ja siis teine, aga üks koer hakkas kohe eriliselt kõvasti haukuma, et kindlasti äratas ka magavad tänavaelanikud üles. Üsna pea ma enam ei viitsinud joosta ning kõndisin rahulikus tempos edasi. Nautisin külma, vaikset ja pimedat õhtut, kui järsku kuulen, nagu keegi oleks mind lasknud. Ma ei tea kas see lask oli minu selja taha või minu ette, aga kuna kui ma väike olin ja vaatasin, kuidas isa õhupüssida purke üritas maha lasta, tundsin selle hääle üsna pea ära - täpselt nagu keegi oleks õhupüssiga vastu maad lasknud... No mida iganes... Samm kiirenes veelgi...

Ma ei usu, et ma midagi sellist endale ette kujutan, ega ma nii segane veel peast ei ole. Hmmhmm, kui hiljem saunast tuppa kõndisin, lootsin, et keegi mind enam ei sihi

Äkki keegi mõtles, et ma olen pätt??:D


No comments:

Post a Comment