Tuesday, November 23

101 Last Toompeale 2010


Reedel käisime Tallinnas, Riigikogus, üritusel 101 Last Toompeale. Saime sinna õnneks autoga, tänu Timole, kes läks ise läks töövarjupäevale Postimehesse. Kena varajane äratus oli, ca enne viite aga mulle tegelikult meeldib nii vara tegutsema hakata. Sõitsime korraks Valka kütust võtma ja läksime Statoili. "Unine linn" - mmeemee like it. Mõnus on vaadata, kuidas inimesed varahommikul tegutsevad, veel mõnusam on varahommiku lõhn!


Keit Pentus alustas oma kõnega ja see oli väga huvitav. "Ärge kartke seada sihte, sealjuures ärge seadke enda latt liiga madalale," oli üks tema headest mõtetest. Keit Pentus on alati väga sümpaatne naine tundunud.

Karjäär on oluliste otsuste jada - jah! Igastahes, Toompeal oli taaskord tore olla, huvitav oli jälgida arutelu. Kui hiljem omakeskis veel arutasime, jäi lõppdokument ikkagi ebaselgeks ja tekkis veel lisaküsimusi... aga jah :)


Tallinnas oli jälle nii külm. Olin üsna kindel, et jään jälle haigekski ja eks mu prognoos läks täppi - olen jälle tõbine. Väga vastik, ausalt. Olen iga kuu aja tagant köha ja nohune.  Pean midagi ette võtma, mingi suure vitamiinilaengu endasse süstima, vist. :D

Kristiines

Kui Toompeal ära käisime, läksime poodi, et oodata, millal Timo oma päeva lõpetab. Kui kokku saime, avastasime, et parkimine ei olndki 250.- päev, vaid iga 20 minut 35.-? Vist oli nii... Meie arvestuse järgi oleks pidanud ulmeline summa tulema, seega seadsime enda sammud ruttu parkla poole. Käisime läbi Kaubamajast ka, kuna tänu Kaubamaja tšeki triipkoodile sai tunni aja võrra odavamalt. Läksin siis järjekorda, et nätsu osta (tšeki saamise eesmärgil) ja kui hiljem kõndisime parkla poole, avastasin, et ei võtnudki tšekki (no mille pärast ma üldse nii kaua järjekorras seisin, totu nagu ma olen). Mulle sattus nii ebameeldiv müüa ning tahtsin võimalikult kiiresti minema minna - olin solvunud. No kuulge, ma üritan alati olla müüate vastu võimalikult viisakas, heatujuline olla ja siis selline käitumine...Siiski saime oma parkimise 200.- polnudki põhjust muretsemiseks. :)

Õnneks oli seal samas Kaubamaja raamatupood ja nüüd aitas meid välja Kristiine, kes ostis endale mapi koolilehe jaoks, wii!!

Igastahes, siis läksime Kristiinesse sööma. Eelnev pilt on samuti tehtud seal, lahedad lambid olid, väga nutikalt lahendatud. Kõige naljakam oli see, et istusime maha ja kommenteerisime neid lampe - ilusad, omapärased jne. Veidi aega läks mööda, mõtlesin, hmm, need lambid tehtud ju kaussidest? Ütlesin selle kõva häälega välja ka, a no teised hakkasid naerma mu üle, sest nemad panid seda kohe tähele, mina, totu, jälle mõtlesin millestki muust ilmselgelt. Ma olen ikka vanaemasse, talle jõuavad ka mõned asjad veits hiljem kohale. :)

Timo
Kristiine

Saingi lõpuks oma sissekande tehtud, mitu päeva juba kirjutan seda, kuigi palju teksti polegi. Ühel päeval ei saanud ma pilte üles laadida, teisel päeval oli jälle uus probleem jne. Ilusat und kõigile!

No comments:

Post a Comment