Tuesday, November 9

Orava nädal ja perepäev


Wuhuuuuuuuu.... Mu pea on matemaatikat täis, eks homme ole näha, kuidas töö läheb. Ikka väga matemaatiline olen koos oma Sannakesega - Sandrad ruudus, super matemaatiline!

Jälle on orava kombel kiire  ja mida rohkem läheb aeg nädalavahetuseni, seda rahulikumaks ma muutun. Õppimist palju, jaa, muid tegemisi palju, jaa, aga mulle meeldib. Kuigi tahaks veel-veel-veel ja veel igasuguseid asju teha. Mu pea genereerib kogu aeg uusi ideid ja mõtteid, kui kahju mul on, et ei jõua neid alati teostada. 

Tegelikult teeb selle nädala pingeliseks see, et neljapäeval toimub perepäev meie koolis - mõtted on koondunud ürituse planeerimisele. Eelmisel aastal tegime perepäeva kevadisel ajal ja üritus võib-olla ei läinud nii hästi, sest talvisel, pimedal ajal lihtsalt tuleb rohkem rahvast kokku. Tuligi läbi proovida, nüüd oleme targemad. Ma ei jõuagi ära oodata, sest see tõotab tulla hea! Kui tekib huvi sinulgi, siis tule uudistama, kuulutuselt saad täpsemat infot!

Ma olen veel suuresti ekstaasis sellest, et saab jälle reisima minna. Oleneb kas jaanuaris Iirimaale või kevadel Hispaaniasse...  Tahaks nii-nii!

aa... detsembrist lähen siis autokooli ka, haha. Ei, tegelikult ma sõidan päris hästi, onju, Tõnu? Ta ütles, et isegi tema ei sõitnud esimest korda nii hästi kui mina, pealegi ei suretanud ma autot välja... alles kolmanda sõitmise korral, jackpoint!

5 comments:

  1. Olid perepeol ikka tõsiselt rakkes, kuidas küll jõuad!Ääretult tubli oled!
    Ei tulnud ka seekord mul fotod sinust head. Poeg Mait lubas tulla mulle külla kevadel, siis palun Su talle modelliks, lubad?! Jaksu kõigega hakkamasaamisel!

    ReplyDelete
  2. Kirjutasin kommentaari, aga see haihtus. Kuhu?

    ReplyDelete
  3. Õpetaja Tiiu! Ma pean enne kommentaarid aktsepteerima ja siis need tulevad siia üles - olen endale sellise süsteemi igaks juhuks seadnud.
    Aitäh-aitäh, mulle endalegi tundus korraks, et olen täitsa eraldatud üritusest. Hm, tundsin ise just sel korral, et õnneks ei ole enam nii suurt vastutust ja saan kergemalt hingata.
    Millega Teie poeg siis tegeleb, kui küsida tohib?

    ReplyDelete
  4. Sandra, olen alati Sinu fotosid imetlenud. Mina pean tegema enne 200 pilti, kui 4 head kätte saan, nõnda on lood.

    Mis mu pojasse puutub, siis ta tegeleb magistriõpingutega ja fotograafiaga, tema blogi leiad sealt: http://mait.juriado.com/

    ReplyDelete
  5. Poja fotoblogi aadress ka. http://foto.juriado.com/

    ReplyDelete