Monday, November 15

Perepäev 2010


Eelmisel neljapäeval toimus meie koolis perepäev - super traditsioon meil! Põhjus, miks alles nüüd sellest kirjutan on selles, et ootasin ära ka Timo pildid, sest teadsin, et seal on samuti midagi huvitavat, ma ei pidanud pettuma.

Mul on pilte palju ja ma tahaks neid kõiki jagada, ma siiralt loodan, et teile meeldivad. Eriti huvitav oli ise neid pilte vaadata, nüüd, kui kõik kokku kogusin. Enamus ajast tegin väikestele näomaalinguid ja tundusb, et jäin perepäevast ise seetõttu veidikene kõrvale - samas pole ma kurb ka, sest mul oli väikestega lõbus!!



Ettevalmistused ja natukene on näha ka meie ruumi. Tegime endale lõpuks nimesildid ka ära - saab kasutada ka järgmistel üritustel, pealegi oleme eristatud, kui kellelgi abi läheb vaja :)

Übercoolid, nagu ikka meil :-)

Sel korral tuli veel üks geniaalne idee - lisasime tagasiside võimaluse kavade taha
Meie kurikuulus kast
Liisaga enne draamaringi esinemist. Me olime liikmed kiusajate kambast, kes tegid liiga häbelikule tüdrukule
Oleme kurjad, eks ju? Olgu, kui aus olla, siis lõpuks oli mul nii paha enda osa mängida, mul hakkas Kadrianist nii kahju
Esinemine draamaringiga
Pilte imelistest peredest!
Lihtsalt asendamatu oled minu jaoks, aitäh, et olemas oled :P

Tegin enamus ajast väikestele näomaalinguid. Kuidagilt on sattunud nii, et pildid on ainult sellest, kuida Keilit maalin, tegelikult said paljud pisikesed edale näokaunistused. Õnneks aitas mind ka Ethel, mis oli super, kuna üksinda ei oleks jõudnud kindlasti ära teha... Mitte selles mõttes, et ma ise ei oleks jõudnud, vaid ei jätkunud aega, siis poleks kõik tahtjad saanudki.


Kui bussid järele tulid, öeldi seda mikrofonis ja peagi olid kõik saalist kadunud. Korjasin asju kokku ja tõusin püsti - esiteks olid mul jalad nii kanged, et lausa lonkasin, teiseks tundus kõik nii tühi olevat. Mull hakkas kohe hirm. Alles siis taipasin, kuidas saab olla üritusest eraldatud, olenemata sellest, et istud ise samas saalis. Weird :D
Armsakesed :)
ajalehe-tantsu ka!
 Võileibade tegemise võistlus
 Kadri nillis juba ühte endale :P
Meie tubli õhtujuht!
väsinud maskotid :)
Autasustamise aeg :)
 Mulle meeldib see pilt... teadagi ärijutud :)
nomnommnommmm :)

Pilte lisasin sel korral palju, siin mõned videod ka :)



 

No comments:

Post a Comment