Monday, November 29

RMK Karula rahvuspargi matka- ja kontserpäev


Eile võtsime Tõnnu perega osa sellisest lahedast RMK korraldatud üritusest nagu matka- ja kontsertpäev. See toimus Karula rahvuspargis, Ähijärvel ning väljas külmetas õige talveilm! Tõesti, veel mõnusamalt ei saagi ühte pühapäeva veeta. Pärast seda päeva tundsin ennast õhtul nii hästi. Erinevalt Tõnnust, kes mul rohkem haigeks jäi, oli mul tunne, et sain just tervemaks. :) Oeh, aitäh sulle Tõnu nende imeliste nädalavahetuste eest, kui kodus käid- sa muudad mind õnnelikuks inimeseks! 

tipa-tapa
Emiliga
 Papa tahtis ka pildile
Honeypieeee
Tõnu tegi!

Väljas oli tõesti tõeline talveilm ja eks inimestel ikka hakkab külm. Õnneks polnud kogu tegevus väljas, sai sees juua erinevaid mõnusaid teesid, meisterdada töötubades, näiteks meie käisime päkapikke ja kotte meisterdamas, kui mehed matkarajale asusid. Siin siis minu, Emili (väikemees ikka meiega!), Mummi, Kadri ja Krista pikapäkud!

Minu ja Emili päkapikud
Emil ütles, et onju minul on tüdruk ja temal poiss!
Emil väikse poniga
Nii nunnud!
Katu ja Aivo
Mis teha kui uni peale tuleb :-)
Mummi ja Emil

Hiljem oli Sangaste kirikus Riho Sibula ja Tõnis Mäe kontsert. Külm oli ka kirikus, aga elas üle. Ise kuulasin rohkem huviga Tõnist, sest Riho laulis nii unne suigutavaid laule, et mul silm tahtis kohe kinni vajuda :-)

Igastahes, miks mitte veeta üks pühapäev mõnusate tegevustega metsas? See on värskendav, lõbus ja meeldejääv. See RMK päev oli täiesti tasuta - hoia sinagi pilk peal lahedatel üritustel!

No comments:

Post a Comment