Monday, November 29

Ilusat esimest adventi!


Ilusat esimest adventi kõigile ka minu poolt! Tegin vahepeal kaks prossi, mis tekitavad minus jõulutunnet... Ehk nende klaaspärlite peegeldus teeb seda. :)

Päkapikud läksid ka liikvele ju... ma polegi jõudnud oma sussi veel uksele riputada... :( aga ma teen seda täna või homme, sest mu suss/sokk on ise jalutama kuhugile läinud...

Well, täna oli meil koolis väike I advendi tähistamine mõne esinemisega. Õpilasesindus näiteks laulis!

Lalalaaa-lalalaaa
Süntameeeeees! Enne esinemist tegime proovi ka :-)
 Yup, ja meie algeline kooliraadio nurk! Nii hea oli täna kuulda kooliraadiot üle pika ajal. Miks algeline ruum? Sellepärast, et uuel aastal ehitatakse kooliraadio ruum õpilasesinduse vastu, täpselt samasugune klaasseintega place tuleb!

Vot nii! Nautige seda mõnusat ilma (mis siis, et külm on ja lumi ja niiiii edasi, aga mulle meeldib, sest ma tean, et varsti-varsti tulevad jõlud, ei jõua ära oodatagi!)

No comments:

Post a Comment