Wednesday, October 13

13.10


Käisin nüüd üle pika aja juuksuris, see pruun värv oli lihtsalt nii välja kasvanud. Kogu aeg mõtlesin tegelikult, et tumepruun ei ole ikka minu värv. Tahtsin teha selliseks, nagu olin ja dadadaaa, nüüd jälle helepeaaa :)

Käisin täna väljas ka pildistamas aga päike oli like igal pool ja hea nurga alt pilti oli raske saada :(
Nii tuuline oli ka, et juuksed püsti! :D
Minuuu Johhnyke!
... ja lõpuks siis minu lemmik pross hetkel! Soetasin endale selle Tartu Kaubamajast kui seal oli mingisugune moelaat (vist? ei süvenenud eriti :D) ja lihtsalt ühed ehted hakkasid nii meeldima ning isegi kui need olid natukene kallid, mõtlesin, et ei saa ära minna midagi ostmata! :D Pealegi selle prossi disainer Arnika Salujärv, on ise need ehted teinud. "Eks käsitöölane ikka toetab käsitöölast," muhelesin tol hetkel ma.

2 comments:

  1. Sa oled lihtsalt siiralt armas:)!

    ReplyDelete
  2. Neljas pilt on minu lemmik:) Sa oled nii armas kui naeratad:)

    ReplyDelete