Sunday, October 31

its just a little touch of fate... ba da da da da da daa


Jälle minu õhtuse tuju - meisterdamise tuju rahuldamine. Lihtsalt tahaks niiiiii palju erinevaid asju teha, sest ideid on rohkem kui küll aga aega napib...alati! a öösse või õhtu poole tulevadki kõige paremad mõtted. (Oma igavate papude muutmise lõpetasin just mõni aeg tagasi, haha.)


Tahaks veel kirjutada sellest, kuidas väikestega kõrvarõngaid meisterdasin, kuidas ÕE ruumi Timoga korrastasine (yupijee jälle ainult meie!?), kuidas oma nunnukese Emili sünnipäeval käisin täna, kuidas ma eilse öö jälle meisterdamisega sisustasin jne jne.... kuidas-kuidas :) tahaaaaaaks-tahaaaaaks, aga ma pean raamatut lugema minema ja veel natuke muid asju õppima, nii et kirjutan as soon as possible nendest asjadest!

Veel tahaaaaaks ma neljapäeva, sest ma ei suuda Lahedat koolipäeva ära oodata! Kuid kõige-kõige rohkem tahaksin, et sa mõmmi juba koju tuleksid... :(

Täna sain küll palju "tahaks´id" :)

No comments:

Post a Comment