Monday, October 25

Riiili cuul (noooot)


Iiiiiiiigastahes... Sain täna endale ühe "laheda aparaadi" külge, mis peaks minu südame tööd jälgima 24 tunni jooksul. Ära muretse, minuga pole midagi erilist juhtunud, lihtsalt olen umbes sada korda juba arstil käinud ja torgitud on mind ka piisavalt (olgu, päris sada korda ma pole siiski käinud) aga see paistab palju hullemata, kui ta tegelikult on.

Mul on olnud südamega tõesti probleeme, mille peale ma lihtsalt naersin, et "süda kasvab." Siis mõtlesin ühel päeval arstile minna (kuna nkn lähksin gripi pärast). Südamefilm oli korras (nagu paar aastat tagasi) aga pulss on rütmist väljas ja soovitati panna see väike aparaadike mõõtma südame tööd erinevates olukordades, vot nii. 

Tegelt päris ebamugav on...Juhtmed segavad ja tahavad kogu aeg küljest ära tulla, pealegi pidin tantsimas ka käima ning see segas pidevalt. :D Jahm, homme võetakse ära, mis rikkus mu plaanid veidi ära - pidime õpilasesindusega koerte varjupaika minema juba lõuna ajal aga eks lähen neile siis hiljem järele! :)

aaa, nii naljakas on üles märkida näiteks pidevalt seda, kas parasjagu kõnnin või laman (no, mulle anti nö kodune töö, et pean kirjutama, kui lähen kõndima, trenni, söön, pikutan, magan, ärkan jne. :D) Übercool!

2 comments: