Wednesday, October 27

Jurmala ja gripipoiss - kõnnivad käsikäes!


Pildi kvaliteet on halb, jaa, aga tahtsin ruttu ikkagi enne teki alla minekut sissekande ära teha! Me käisime täna Jurmalas kooliga ja päris lõbus oli. Olen juba mitu-mitu korda seal küll olnud, kuid alati on vees cool ning kus siis veel saab puhata, aega mõnusasti veeta, kui mitte veepargis.

Kui ma hommikul üles ärkasin, siis tundsin, et nonii - gripipoiss kallal... (hehe, Hellu, see "poiss" on sinust külge jäänud. ;) ) ...jaaa, igastahes ma kardan, et nüüd olen veel rohkem nohune ja kurk valutab veelgi... Ma ei saa aru milles asi, olen viimasel ajal nii tihti haige, varem olin alati mina see, kes sõprusringkonnast olin terve kui purikas, nüüd siis nii.

Pärdikud :-)

Ma lähen nüüd kiiresti teed jooma...

PS! Meie ÕE´kad, kes ehk satub täna/homme lugema seda postitust... tulge homme kell 12.00 koolimajja, teeme meie ruumi korda, eks. :)

No comments:

Post a Comment