Monday, July 2

DIY: Populaarse lõikega seelik


Ostin juba eelmisel suvel kaltsukast selle seeliku (vist 1€?) ja olen pikka aega tahtnud seda ümber teha. Võtsin vist hoogu ja nüüd tehtud ta saigi.

Tegin pika seeliku ümber selliseks populaarseks seelikuks, mida kindlasti paljudel lõpetajatel sel aastal seljas nägite. Eest lühem ja tagant pikem seelik. Mulle, võhikule, võib keegi kommentaaridesse kirjutada, kui sellele lõikele on nimi välja mõeldud. Kõrvu on jäänud nahkhiire lõige, aga äkki eksin. :)

Igastahes minu eesmärk oli kiirelt seelik valmis meisterdada ja seetõttu ei kasutanud isegi õmblusmasinat. Tegelikult on mu õmblusmasin katki ka. Detailid õmblesin peale käsitsi ja kasutasin välgumihklit (ehh).

BEFORE
AFTER

Alustuseks tuleb seelik põrandale laotada nii, et paned küljed kokku. Raske seletada, aga igastahes: vaata seda pärlite kohta üleval pildil. Joonista sinna praegu mõtteline joon ja sealt murra seelik kokku.

Järgmise sammuna tuleks igaks juhuks endale ette joonistada umbkaudne joon, kuidas lõigata tahad. Minu oma tuli päris lohakas.


Pärast joontmööda lõikamist näeb seelik välja siis selline.


Kuna tahtsin, et seelik oleks ka tagantpoolt veidi lühem, võtsin veel pikkust maha. Siin pildil on näha, kuidas siis lõppukokkuvõtteks lõikasin.


Pärast lõikamisprotsessi näeb seelik välja selline.


Hoolimata sellest, et see kangas ei hargne, tegin välgumihkliga ääred üle. Tuleb olla ettevaatlik, sest eriti heleda kanga peale võivad jääda põletusjäljed (ehk mustad varjundid). Sellepärast pidin ette pärlid õmblema - läks natukene mustaks (ups). Ent mina soovitan ikkagi selle aja võtta ja õmmelda.

Soovisin juurde detaile õmmelda ja tuli meelde, et mul on lõpukleidist veel päris palju pitsi alles. Lõikasin äärtmööda roosid pitsist välja.


Seelik valmis!

5 comments:

  1. mina olen aru saanud, et seda kutsutakse highlow hemiks...?

    ReplyDelete
  2. Seelikul on lihtsalt super värv! Lähen ka nüüd kaltsukasse sarnast otsima, et ka nokitsema hakata:)

    ReplyDelete
  3. high low olen ka samuti mina kuulnud.

    ReplyDelete