Friday, July 20

Suvereporter. Day 29-30. & OOTN


Eile, pärast tööd läksime Tartu kinno, Tedi vaatama. Keidi kirjutas enda blogis, et plaanivad ka minna ja Tõnu rääkis juba ammu, et ta tahaks ka kunagi minna, siis läksimegi. Mulle meeldis, aga hakkasin Tõnuga arutama, et olen vist liiga kriitiline. Viimasel ajal jääb igast filmist, mida vaatamas käime, midagi puudu. Noh, Tediga oli ka nii, et mõni koht oli ikka väga naljakas minu jaoks, teisalt oli jällegi kohti, kus ei oleks sundimise peale ka naerma hakanud vist. :) Tegelikult oli asi vist selles ka, et seljataga oli väsitav tööpäev ja film algas ka ju umbes kella 22.00 ajal.

Neljapäeval käisin tänavaküsitlust tegemas. Teemal "Kas usud kõrgematesse jõududesse". Minu üllatuseks on inimesed väga ebausklikud. Ise mõtlesin küll, (no, ma püüan alati ette prognoosida, kuidas tänavaküsitlus välja kukub) et usutakse ikka rohkem.

Nüüd pean tänavaküsitluse ajal hakkama nimesid ikka paberile ka üles kirjutama. Juba nii mitu korda on olnud, et võtan mitu inimest appi ja püüame siis tuvastada, et mis vastaja nimi oli. Kas tuleb parasjagu tuul või sõidab auto mööda... ja nimi läinud ongi. Samas ei taha minna tänavale uuesti küsitlema, sest ei tea, kas saab jälle nii hea vastuse. Kuid olen ka tagasi tänavale jooksnud ja ruttu uusi inimesi küsitlenud.

Tänavaküsitluse juures panen veel tähele seda, et vahel vaadatakse mind kui terroristi, just diktofoni pärast. Kasutan sellist piklikku diktofoni, millel mikrofonid asetsevad kuidagilt risti, nii et ülemine osa diktofonist on suurem ja alumine väiksem. Siis kõik alati uurivad, et mis see mul käes on. Kartlikumad astuvad mitu sammu kõrvale. Mõtlevad, et äkki püstol. Või see asi, mis pättidele elektrit annab. Tõesti, ei tea. Äkki ma näen ise nii CREEPY välja, et minu eest ära põgenetakse. :D
 
Täna (reedel) olid näpud ikka kogu aeg klaviatuuril. Pidin kolm artiklit valmis kribama. Sain ühelt allikalt teada, et ta töötas Itaalias ühes kohalikus ajalehes. Päris lahe juuu... I can only wish... Homme on meil siis AS Ühinenud Ajalehtede suvepäevad.

1 comment:

  1. Nii kena seelik. Kui tohib küsida, siis kustkohast see pärit on? :)

    ReplyDelete