Tuesday, July 24

Suvereporter. Day 33


Täna tegin tööl ikka mitu korda plaane ümber. Nii neljapäevase lehe kui laupäevase osas. Juhuslikult leidsin täna endale veel mitu põnevat teemat. Näiteks äkki lähen varsti ühe vinge asjaga sõitma ja....

Veel helistati mulle Elisast ja öeldi, et Eestis pole enam sellist valget värvi telefoni, nagu tahtsin. Ainult musta värvi mudel on. Kuidas see saab olla võimalik kui ta eile ütles mulle, et "jah, tellisin ära". Kummaline. Mõtlesin, et hea küll, ostan siis musta värvi ära ja kassas tuli teine hind, sellepärast, et minu isa on minu paketi omanik ja mina peaksin täishinda maksma. Pean homme tagasi minema.

3 comments:

  1. Millist telefonis sa soovisid ? Endal oli sama moodi Nokia Ashaga, tahtsin valget, Eestis ei olnud, siis öeldi, et uuritakse, kas on võimalik tellida ning võtavad hiljem ühendust. Ootasin nädal aega ja läksin ise uurima ning selgus, et polnud meeles uurida :D

    ReplyDelete
  2. Hey. Can you tell me something about your giweaway? Where did you get all ELF products?

    ReplyDelete