Saturday, November 5

Day 5 - laupäev ja tankla ajaleht


Tänase hommiku ja pärastlõuna olin Tõrvas. Tankla ajalehe koosolekul. Panime paika teemasid, rääkisime tagasisidest, Taheva külaskäigust, määrasime abitoimetajaid ja tähistasime mitut tähelepanuväärt asja.

Tõrva noortekeskuses oli mõnus - ma pole seal varem käinud. Uued ruumid, uus maja. Hommikul jõudsime Tõrvasse plaanitust natukene hiljem. Õnneks ei olnud midagi hullu. :-)

Minu päeva lõpetas Tõnu vanaema sünnipäev ja mõnus saun. Nüüd sätime tuttu. Homme tuleb õppimise päev - pean mingisuguseid asju järele õppima ja raamatuid lugema. Õpetaja andis mulle reedel 500lk raamatu, mis peab kolmapäevaks läbi loetud olema koos referaadiga. No way. Esmaspäeval ütlen, et ei jõua mitte mingil juhul. Alusatsin raamatu lugemisega. "Sofie maailm" - 2009. aastal maailma enim müüdud raamat. Mulle täiega meeldib algus, aga lihtsalt ma ei jõua omadega ära, kui tähtaega edasi ei lükka.

  Väike sukapükste vahetus :-)
 Need kõige suuremad laisklejad -.-
 Ülla punus patsi :-)
 Valgamaa Partnerluskogu poolt mulle ja Merilyle hea eeskuju konkurssi eest. Laua või mälumäng. Päris põnev tundub, nii palju, kui jõudsin uurida. Tahaks juba mängida. Kaaslaseid? :-)
 Kaart vanaemale

No comments:

Post a Comment