Wednesday, November 9

People help the people. Milk_shake conditioning cream


Ohhh, kuidas mulle meeldib see milk_shake!! Konditsioneeriv kreem juustele, teeb juuksed nii mõnusaks pehmeks, läikivaks ja kõige suurem pluss on lõhn. Selline tunne, et sööks ära selle vahu. Vanilje või kookoslõhna segu.. midagi sellist.

Kui ma oma sõbranna õe juures juuksuris käinud olen, siis ta on mu juustesse seda toodet pannud. Esmakordsel kasutamisel teadsin kohe, et tahan endale ka seda osta. Tegin tellimuse ja eile tuligi kohale, ma olin nii õnnelik, et jube.

Palju seda kasutada ei tohi (ühe korraga), sest muidu teeb juuksed liiga siledaks ja hakkavad peadligi hoidma.

Conditioning whipped cream on väljatöötatud spetsiaalselt juuste hooldamiseks, niiskustasakaalu hoidmiseks ja ereda värvi säilitamiseks. Annab juustele sära, pehmuse ja terve väljanägemise. Piimaproteiinide derivaadid hooldavad juukseid ning taastavad koorkihti ja kutikuulat, spetsiaalsed pehmendavad komponendid annavad sügava, kauapüsiva niiskuse. Intergrity 41 garanteerib oivalise värvi püsivuse.


 It's soooooo fluffyyy
 My favorite drink since...
 Väike muudatus seoses kõrvarõngaste paigutusega

No comments:

Post a Comment