Thursday, November 3

Minu esimene külastus... "ajakirjanikuna"


Heh! Mul tuli meelde, et ma polegi kirjutanud sellest, kuidas ma käisin Valga Kutseõppekeskuses tegemas lugu Tankla ajalehe jaoks.

Mis ma siis öelda nüüd oskan. Jällegi, kui ma oleksin kohe pärast käiku kirjutanud, oleksin jaganud selliseid emotsioone et oi-oi! Igastahes, see oli minu kõige esimene seesugune kogemus. Minna kuhugile kohale ja intervjuusid võtma hakata... eneseületus, jälle!

Otsustasin, et tahan võtta suuremat ja vastutusrikkamat artiklit. Tahtsin kirjutada loo kohalkäigu põhjal. Valmiski siis reportaaž. Mulle meeldib üle kõige kirjutada reportaaži vormis artikleid.


Loomulikult puutusin kokku sellega, et diktofon mõnda kohta ei salvestanud jne. Nii lahe on just see, et vastuvõtt oli nii soe ja kogu aeg kui ma inimestega rääkisin, mõtlesin, et ahhh, mulle nii meeldib seda teha.

Vist ei hakka kirjutama, et kus käisin, milliseid ruume külastasin, mis põnevat räägiti, sest sellel leheküljel on kõik see kirjas! :-)


Täna käisin Lahedal koolipäeval. Muljed on super head. Homme tuleb sellest pikk postitus koos piltide ja videotega!! :-)

No comments:

Post a Comment