Wednesday, November 30

Good girl


He-hee, juba novembrikuu lõpp. Olin vist päris tubli, kaks blogimise päeva jätsin vahele. Arvan, et jätkan detsembrikuuga samamoodi. Polnud üldse rakse iga päev blogida - just vastupidi. Kui ma iga päev ei bloginud, siis näris süütunne, kui kaua aega ei postitanud. Lükkasin iga päev postitamist edasi. Nüüd oli kuidagilt loomulik käik, et iga õhtu tegin sissekande.

Põnev on lugeda vanu postitusi. Viimasel ajal leian ennast päris tihti vanu sissekandeid lugemas. Eriti just novembri- ja detsembrikuu omasid. Sellel ajal oli eelmisel aastal juba lumi maas. Tjah.

Tänasest päevast... mm, tublide laste vastuvõtt oli ja nii see päev mööduski. Lähen nüüd jälle trenni tegema, Maanu, kui loed, siis tervitus Sulle - Tõnu tõi Sinu hantlid mulle laenuks! Usun, et Sa ei pahanda - kalli!


Kõike kõige magusamat ja mõnusamat!
xx


1 comment:

  1. Tervitused Sullegi!!! Muidugi ma ei pahanda Sannu. Pigem olen rõõmus, et nad taas kasutust leidsid. Seisid seal toanurgas teised nii õnnetult, viimane kord kui neid nägin;-). Mõnusat trennitamist!
    P.S. Mulle hullult meeldib see karvane krae:-D

    ReplyDelete