Saturday, November 12

Family day 2011


OOPPPSSS! Eile oligi see esimene päev, mis mul vahele jäi. Vot sulle maagilist päeva. Rääkisin viimases postituses, et lähen koolimoele. Igastahes, kui Valga poole sõitma hakkasin, tundsin ennast väga imelikult. Eeldasin, et olen haige. Kui kultrasse jõudsin, siis oli nii halb olla as hell.

Õhtuks oli mul umbes sada korda halvem olla, läksin Sooru Täitsa Lõpp! esilinastust vaatama. No mõistus! Ikkagi viis Tõnu mind poole filmi pealt koju. Vastik, vastik, vastik on haige olla. Sellepärast ei saanud eile postitust ka teha, lihtsalt magasin.. :-( Ma ei teagi, kas uuel nädalal ehk esmaspäeval kooligi lähen.

Eelmises sissekandes oli mul pilt Liinaga, mis oli tehtud perepäeval. Nüüd rohkem pilte meie korraldatud kooliüritusest.

Võileivavõistluse jaoks
 Ketut oli nii hea meel üle pika aja näha :))
 Liivakaardid
 bangbang

No comments:

Post a Comment