Monday, June 18

Suvereporter. Day 10


Reede oli minu jaoks suhteliselt keeruline päev, sest läksin tänavaküsitlust tegema ja ma ei saanud sellega kõige meelepärasemalt hakkama. No, küsimused sain küsitud, aga pidin pärast telefoni teel veel allikaid juurde otsima. Lõpuks sain tehtud, aga "hakkama mitte saamise all" mõtlen seda, et mul läks mitu tundi selle kirjutamise peale.

Jalutasin linnas ringi ja küsitluse teema oli "mida arvate lastelaagritest". Sattusin ühe mehe juurde ja tema tutvustas, et näed, siin on keskerakonna telk ja äkki küsid siis nende käesti. Ise mõtlesin, ohoo. Väga vahva ju. Kadri Simson, Jüri Ratas, Mailis Reps. Selles osas hästi huvitav, et nii lühikese aja jooksul puutun selliste inimestega kokku. Vahet pole, kas kesk, sots, reform või kes iganes... Võtsin siis nendega intervjuud ja toimetusse jõudes mõtlesime, et see tänavaküsitlus on väga kallutatud keskerakonna poole. Siis pidin hakkama helistama maa- ja linnavalitsusse, et reformierakonna ja sotsiaaldemokraatide esindajaid küsitleda.

Kokkuvõtteks oli hästi huvitav päev, aga aega läks palju kaduma. Pidin veel teise loo kirjutama karjäärispetsialistide suvelaagrist ja mul jäi nii vähe aega selleks.

Õhtul saime kokku ka enda klassiga, aga 9. klassi koosseisuga. Mõnus järveäärne istumine oli! Õhtupoole kisus ilm küll vihmaseks, ent hiljem oli täiesti OK ilm!

Nende piltidega saate natukene aimu toimetusest ja kõige esimene pilt on minu pesast. :-) Tähistasime kolleegi Kaido sünnipäeva.

Vasakult: peatoimetaja, reporter, tegevtoimetaja, reporter, küljendaja/kujundaja ja sünnipäevalaps

No comments:

Post a Comment