Thursday, June 7

Suvereporter. Day 4


Hommikul oli väga hea üles tulla, olen vist lõpuks harjunud! No jah, muidu ikka kooli ju pidi ärkama, aga ega seda kooli pole ka kaua olnud ja mina olen täielik öökull.

Täna oli jälle siis selline "kerge" päev ehk ei olnud kiirustamist. Nokitsesin enda laagri teksti ja alustasin ühe persoonilooga. Eleri ja Andre võlusid mulle diktofoni välja. Kaido tegi juhtme korda, et telefonijutt salvestuks. Sebisid minu pärast ringi täna - lahe. Vahepeal saatis Eleri mu sõna otseses mõttes tänavale... küsitlus tegema. :-P Päris tobe oli alguses, sest mulle pole vist keegi varem nii palju "ei" öelnud. Lisaks ei olnud tänaval üldse inimesi! Lõpuks sain ikka materjali kokku. Päris huvitav oli. Ent hoian juba kätt näo ees, sest homme läheb taas kiireks.

Hommikul lähen rockikontserti proove vaatama ja õhtul kontserdile ise ka. Laupäeval läheme Margitiga kangast ostma Tartusse. :-)

Niimodi siis magame jah :-P

No comments:

Post a Comment