Tuesday, June 5

Suvereporter. Day 2


Täna hommik algas siis taaskord ühe koosolekuga. Igal teisipäeval on traditsiooniline-kirjutamata koosolek. Sirli andis ülevaate eilsetest kodukaunistamis võistlustest ja tutvustas igasuguseid teemasid ning küsis kes tahab kirjutada. Sel nädalal on Valga-Valka linnapäevad ja seetõttu oli arutamist palju. Näiteks kes läheb pildistama ja kes-kuhu artiklit kirjutama. Mulle sai vähemalt paika see, et reedesest rockikontserdist kirjutan loo mina.

Midagi erilist ma täna isegi ära ei teinud. Otsisin ja täiendasin teemakogu. PSPS! Kui te teate mõnes põnevast sündmusest Valgamaal, siis mulle võite kirjutada. Kui vähegi huvitav, võtan teema ja püüan kajastada. Või võite ise kirjutada ja mina edastan ideed/kirjutised toimetusele hint - sandra.pikk@ajaleht.ee. Allikad tahtsid kohtuda homme (või vastata homme) ja neljapäevase lehe jaoks on just homme üks üritus. Eilse alustatud loo sain põhimõtteliselt valmis, homme hommikul pidi üks kommentaar tulema ja saabki valmis. See-eest tuleb homme päris kiire päev. Pean kahes kohas käima ja need käimised on veel väikeste vahedega. Pluss pean need lood jõudma ära kirjutada neljapäevase väljaande jaoks. Täna puutusin veel kokku sellega, et mõndadele inimestele ikka ajakirjanikud ei meeldi ja helistades on häälest kohe aru saada, et olen tüütu :-D. Pean sellega kindlasti veel palju kokku puutuma... aga ma jäin ikka viisakaks ja rahulikuks, isegi kui paha tunne tekkis. :-)

Kõigil tundus täna palju lebom päev olevat, ilmselt sellepärast, et homme ei ilmu leht, aga homme läheb rabelemiseks. Homme üldse kiire päev, pärast tööd saame Tankla lehe omadega kokku ja hakkame enda suveplaane arutama. 7. juulil läheme järvejooksule, pärast seda on meil piknik. Juuli keskpaiku Lätti mere äärde. Mis siis veel.. juuli lõpus toimuvad Ühinenud Ajalehtede suvepäevad ja registreerisin ennast ka sinna ära. :-)

No comments:

Post a Comment