Thursday, June 14

Suvereporter. Day 9


Nii-nii-nii! Hakkasin täna hommikul persooniloo viimaseid ettevalmistusi tegema ja lõpuks otsustasime, et ikka sel laupäeval see intervjuu ei ilmu - hoopis neljapäeval. Täna küljendas Kaido ka Valgamaa lõpetajate lehekülje ära, mina tegelesin siis nimede kogumisega, helistasin koolidesse ja nii edasi.

Vahepeal tõi meile üks vana töötaja roose ja luges enda luuletusi ette. Päris huvitav kringlisöömine oli luule saatel. Umbes kella kolme ajal läksin Udumäe puhketallu, sest karjäärispetsialistid (ka töötukassaametnikud jne), kogunesid suvepäevadele ja mina kirjutan sellest laupäevasesse lehte uudise. Kõik olid nii toredad seal ja ilmaga vedas ka tõsiselt neil. Mul on nii hea meel, et ilmad ilusamad on, hoolimata sellest, et ma ise neid väga nautida ei saa. :-)

Nii lahe on ka see, et enda lühikese tööloldud aja jooksul on mul võimalus olnud avastada paar uut ja vahvat puhketalu, mis asuvad Valgamaal ja kuhu ise sattunud ei ole.

Täna hilisõhtul läksin Maanuga jooksma ja hiljem tutvustas ta mulle ühte überlahedat kodulehte, kus saab kõik kirja panna: alates koristamisest lõpetades raske füüsilise treeninguga. Siis näitab see programm mitu protsenti läbisid selle trenniga ja kogu aeg on nagu selline challenge, sest seal on võimalus levelitest üles ronida ja saada uue staatuse. Maanu on muidugi diamond seal..

 Kaido nagunii mu blogi ei loe :-D (meie küljendaja Valgamaalases)
Minu tänane lõuna Horanis. Ei näe küll isuäratav välja, aga päris hea oli isegi
 Anna vihje!!

2 comments:

  1. Retuusid on vist üsna Sinu lemmik riietus jah? :) Aga Sulle sobivad :)

    ReplyDelete